stunthoj!!

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Då har man köpt stunthoj:)En viss YZF750 1993.. (vems kan de va) Ska hämtas på lördag alt söndag :banana Ska bli jäkla kul å öva 12:eek:r med.. hehe.. Bara hojen håller i motor å låda så kommer den juh garanterat vara värd varenda öre.. lr :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag tycker det är värt priset... renodlat stunthoj. Skulle kosta att göra om en hoj till stuntutförande. När detta är vad köparen vill ha, Bergarn här.. så är det troligen värt det för honom oxå.

Saknar redan hojen :(

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
apropå stunthoj!! jag monterade ny gaffel, framfälg, styrkrona och crosstyre på min cbr.. jag har också lagt ut 11000 än så länge men min har bara gått 29 mil.. :tuttar det närmar sej en körbar hoj nu iaf! ska lägga ut bilder imorrn.. den blev bra fet faktiskt!

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Evil_Henke skrev:
apropå stunthoj!! jag monterade ny gaffel, framfälg, styrkrona och crosstyre på min cbr.. jag har också lagt ut 11000 än så länge men min har bara gått 29 mil.. :tuttar det närmar sej en körbar hoj nu iaf! ska lägga ut bilder imorrn.. den blev bra fet faktiskt!
Låter riktigt häftigt.. Har styrkrona å crossstyre till min retta med.. Tyvärr tillåter inte min ekonomi att ja skrotar med den.. Ska bli kul å se bilder på din hoj :yoparty

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Bergare skrev:
11000kr lite mycke kanske :va Får väl se de som sponsring oxå.. Pengar är till för att slösas :tummenupp

Tycker inte att det är för mycket! Vill man ha en stunt hoj och skall bygga själv så är det allt lite arbete. Är kanon att köpa en färdig jhuuu :tummenupp

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Bergare skrev:
Låter riktigt häftigt.. Har styrkrona å crossstyre till min retta med.. Tyvärr tillåter inte min ekonomi att ja skrotar med den.. Ska bli kul å se bilder på din hoj :yoparty

här är en bild på den iaf! dock saknas lite grejjer på den!

Bifogat

• Fighter2.jpg
    Fighter2.jpg
    130.4 KB · Visningar: 247

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Evil_Henke skrev:
här är en bild på den iaf! dock saknas lite grejjer på den!
Looking good! Ska framstänkan sitta kvar? Praktiskt men frågan är om det inte är snyggare utan? Bara en tanke.

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Out_Spinner skrev:
Looking good! Ska framstänkan sitta kvar? Praktiskt men frågan är om det inte är snyggare utan? Bara en tanke.

den ska bytas iaf.. den där är från nån äckelpecktouringhoj!! :gnissla

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Gratulerar till köpet =)

Nu till frågan, är lite av en novis i världen av motorcyklar. Så undrar vad är en stunthoj? :va :dummer :kocko

Är det precis som d låter, stegra och hålla på å leka med. Lr gör man annat med den?

Tacksam för hjälp

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Beanise skrev:
Gratulerar till köpet =)

Nu till frågan, är lite av en novis i världen av motorcyklar. Så undrar vad är en stunthoj? :va :dummer :kocko

Är det precis som d låter, stegra och hålla på å leka med. Lr gör man annat med den?

Tacksam för hjälp
En oftast billig hoj som byggs om/tål att läggas omkull när man försöker sig på trick som att stanna den rakt upp, eller åka i cirklar på bakhjulet. Titta på http://www.uponone.com/ så hittar du många stunthojs-filmer ;)

preapus

Medlem
Gick med
28 May 2003
Hoj
Yamaha yzf250 -09 KTM 200 exc -07
Bergare skrev:
Då har man köpt stunthoj:)En viss YZF750 1993.. (vems kan de va) Ska hämtas på lördag alt söndag :banana Ska bli jäkla kul å öva 12:eek:r med.. hehe.. Bara hojen håller i motor å låda så kommer den juh garanterat vara värd varenda öre.. lr :va

Jag kommer nästa helg och övar 12'or på din nya skönhet :banana

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Therudeboy skrev:
När ska du skicka pm på vad för hojar du kan skaffa :confused:

Henke skriver från rigges användare!

Det har inte dykt upp nåt kul än så det är därför jag inte pm:at.. jag styr inte över vad som tas hem..

//Henke

Therudeboy

Guest
Rigge skrev:
Henke skriver från rigges användare!

Det har inte dykt upp nåt kul än så det är därför jag inte pm:at.. jag styr inte över vad som tas hem..

//Henke

Som jag sagt innan, jag är intresserad av allt med motor på. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM