stunting me NSR 125!

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Hinkas skrev:
Tänkte på det jag också men ville inte påpeka avsaknaden av skydd eftersom det troligtvis kommer fram någon :mattias och påpekar det. Så jag höll mig till att kommentera bilderna ; ).

Sen när någon kommenterade det så sa du att du inte kommenterade det för att någon annan skulle kommentera det och det tänkte du kommentera genom att kommentera kommentaren!
Din kommentarskommenterare!

:)

/Fredde

SÄTT PÅ DIG SKYDD DIN SNORVALP! :D

#Jesse

Endast A1 :(
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Mito 125, än så länge...
känner att jag ligger långt efter i "hojåkande" lr trixandet? ser jävligt bra ut iaf man känner sig lite motiverade när nån annan gör sånt me 125:a!

keep it up :tummenupp

hello

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
gixxer
moppefucko på med skydden!
sen en sån har jag också kört på slangen med men det är inte så svårt!

Blommen

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2004
Hoj
xr600 såld , xr650r
NSR_MAN skrev:
har faktis aldrig ramlat me 125an :rolleyes: men jag har deremot krockat me en bil en gång :tummenupp
ajajaj stå inte på sadeln det kommer sluta illa :död håll på bak bromsen :7peta snälla du :tungan

ää ramlar jag så ramlar jag
:rolleyes:
hm du får fixa nått film klipp måste se detta
vill ha reda på hur fan du lyckas att hålla den !
jag menar jag har testat å det går fa knappt att hålla den
,iaf inte på låga varv .
msn ?

/blom

Bomanrd

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Yamaha Rd 350 -83, xr600 -86
Ahh, coolt som fan :yoparty. Själv så får jag träna med moppen och crollen tills kortet är fixat.

Klippte ihop en liten film när jag lirade med crollen Högerklicka spara mål. Vet ligger på sporthojjs FTP men någon form av sporthojj är det väl?

Mvh Bosse

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Ser bra ut :)

Jag var också ett fucko när jag körde 125:a. Åkte också bakhjul utan skyd då. Men som tur var så hade jag änglavakt då.

TaGGeN

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
inväntar R1
grymt snygt vill se en film...

en fråga bara.. vad har du för drevning på hojen?? min vill inte als

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Shit vad man vill lära sig köra bakhjul nu.....du är grymm NSR_MAN, vill se film!!!
Kunnde facktiskt köra lite bakhjul när man körde moppe men de var lättare med den...vet inte varför antagligen för att de var en offroad....

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
TaGGeN skrev:

Så fort nån kan slanga så tror "vissa" att det är deras hojar som det är fel på eller att de krävs nån speciell modeifikation, det är ju nästan bara teknik.

Sen är de ju naturligtvis enklare med vissa hojar men det är oftast inte hojen utan skiten bakom styret som gör skillnaden :tummenupp

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
TaGGeN skrev:

allt e orginal förutom cross styret :tummenupp
det gick me kåpor å clipon också :) men jag föredrar sf stuket :rolleyes:

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Slappa skrev:
Så fort nån kan slanga så tror "vissa" att det är deras hojar som det är fel på eller att de krävs nån speciell modeifikation, det är ju nästan bara teknik.

Sen är de ju naturligtvis enklare med vissa hojar men det är oftast inte hojen utan skiten bakom styret som gör skillnaden :tummenupp

haha instämmer helt :tummenupp

knas81

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
CBR 1000 RR -04
moraltanter, moraltanter och moraltanter

Först och främst.. jävligt imponerad :tummenupp

Sen, angående skydden.. gubbarna som klagar på dig har troligtsvis precis lärt sig göra göra powerwheelies i 200 blås med sina turbomatade plastmoppar och ser sig nog själva som förebilder för hela mc världen och bara måste klanka ner på dig som troligtvis kan hantera hojen bättre än dem flesta här inne.

Du kör på ej trafikerade vägar så risken att bli påkörd av annat än Gertrud med sin rullator är väl inte sådär väldigt stor och du överstiger nog sällan 40 knyck.
Det faktum att du inte klotat hitills kanske just beror på att du inte lindat in dig i ett ton skinn från dajnääs som gör dig lika smidig som ett kylskåp i lera.

Keep rockin!! :yoparty

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
NSR_MAN skrev:
här e lite bilder på mig å min *stunthoj* :3freak :)

"äh, ser mest ut som ett "mopedfucko" med uppkavlade ärmar o mjukisbrallor.."

Skämt åsido! ta på dig bättre käder när du får mera fart på "moppen", så kanske du får möjlighet att utvecklas och bli bättre!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coolt :tummenupp Bra jobbat!

Men som flera andra har sagt SKYDD.......... bla bla bla............bla bla bla....

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
knas81 skrev:
Först och främst.. jävligt imponerad :tummenupp

Sen, angående skydden.. gubbarna som klagar på dig har troligtsvis precis lärt sig göra göra powerwheelies i 200 blås med sina turbomatade plastmoppar och ser sig nog själva som förebilder för hela mc världen och bara måste klanka ner på dig som troligtvis kan hantera hojen bättre än dem flesta här inne.

Du kör på ej trafikerade vägar så risken att bli påkörd av annat än Gertrud med sin rullator är väl inte sådär väldigt stor och du överstiger nog sällan 40 knyck.
Det faktum att du inte klotat hitills kanske just beror på att du inte lindat in dig i ett ton skinn från dajnääs som gör dig lika smidig som ett kylskåp i lera.

Keep rockin!! :yoparty

så jefla bra sagt.. håller med!!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
cbr_micke skrev:
så jefla bra sagt.. håller med!!

Tyckte även mig läsa mellan raderna att killen körde lite långsammare på bakan. Inte lika stor risk att slå sig då som när det går i 200 plus :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024