crm skrev:Är det inga som stuntar med sina 125r eller? kommer lägg ain lite nya bilder ikväll eller imorn
marcus_136 skrev:Lugn nu kevin , min crm blir fixad snart .
Jo , men hur? får läsa lite i manualen itll min kamera , borde gå att fixa bättre filmer.Itacha75 skrev:Fixa filmkamera då.
marcus_136 skrev:Jo , men hur? får läsa lite i manualen itll min kamera , borde gå att fixa bättre filmer.
jag stuntar men jag är för tillfället sjuk och så har jah inte klarat skrivningen på hoj kortet ska skriva på onsdag men när jag klarar allt sånt blir det stunta avcrm skrev:Är det inga som stuntar med sina 125r eller? kommer lägg ain lite nya bilder ikväll eller imorn
NR:7 skrev:jag stuntar men jag är för tillfället sjuk och så har jah inte klarat skrivningen på hoj kortet ska skriva på onsdag men när jag klarar allt sånt blir det stunta av
NR:7 skrev:jag stuntar men jag är för tillfället sjuk och så har jah inte klarat skrivningen på hoj kortet ska skriva på onsdag men när jag klarar allt sånt blir det stunta av
SmackMan skrev:men du.. ska man inte ha ett förarprov också lilla vännen??
nomolas skrev:Nu gör alla så här!
Nästa sommar fixar alla en filmkamera filmar och stuntar så mycket ni kan
sen tar ni allt material och gör en feting film till vintern!!!!
spectre skrev:+ en miniräknare och räknar ihop alla kostnader så skriver vi i den här tråden hur mycket var och en hade sönder och hur mycket det kostade att reparera!! låter som en bra ide nomolas
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|