Det var onekligen en märklig reaktion på din fråga...Jo är "underklass" medlem,,,
Det kanske inte är självklart för alla vem RR_06, Kurvmakaren, Metallgutten, _Piffe_ och CobenDallas är och att ni alla sitter i styrelsen för SSEmse?Hur många svar vill du ha innan du anser att du fått veta då?
Vad i nedan citat förstår du inte?
"Anledningen till att vi inte längre godkänner att man delar dag med någon är att det vid ett antal tillfällen inte skötts på ett sätt som följer våra grundtankar "Hänsyn, Omdöme och Ansvar"."
Jag har för förtydligande förstärkt det i texten som du behöver läsa...
Och det upptäckte du när...?Det var onekligen en märklig reaktion på din fråga...
Vaffan är det med er pojkar? Svara snällt eller låt någon annan svara. Om man är snäll så blir man snällt bemött, och får många kompisar
När jag tittade i listan "Alla mina kompisar" och bara hittade dig och Corben Dallas i denOch det upptäckte du när...?
Alla bor dessutom i Staffanstorp, Skånes ChicagoDet kanske inte är självklart för alla vem RR_06, Kurvmakaren, Metallgutten, _Piffe_ och CobenDallas är och att ni alla sitter i styrelsen för SSEmse?
Nej har väldigt svårt för detta....
E det förbjudet att diskutera i SSEMSE eller vi medlemmar ska bara hålla sig på mattan tycker du?
Om nu inte detta står skrivet i reglerna hur skulle jag då kunna veta....
Men om du nu får reda på vad som gäller enligt ovan kan du inte bara då föra in den informationen i hjärnkontoret då?
Tänk, jag tolkade också ditt svar som "Du har fått svar, håll nu käft."Som svar på din fråga: Nej, det tycker jag inte och det var inte heller det som det handlade om, eller hur?
Tänk Bingo, vi läser inläggen på samma sätt för en gångs skull.Tänk, jag tolkade också ditt svar som "Du har fått svar, håll nu käft."
Du och Corben har en jävligt dryg attityd i den här tråden.
Faktum är att den som är dryg i den här tråden, det är du Bingo.Tänk, jag tolkade också ditt svar som "Du har fått svar, håll nu käft."
Du har både rätt och fel i ditt inlägg. Du har fel i att jag skulle vara dryg. Men du har rätt i att du har stor expertis och massiv erfarenhet av att vara dryg - surdryg. Fint nytt ord vaFaktum är att den som är dryg i den här tråden, det är du Bingo.
Jag har inte på något sätt varit dryg i den här tråden, och du och din uppviglarkompis vet mkt väl om att är det något jag kan, så är det att vara dryg.
PS. Bingo, jag bor inte i Staffanstorp och det gör inte flertalet i styrelsen heller. DS
Tänk, jag tolkade också ditt svar som "Du har fått svar, håll nu käft."
Lite märkligt/oroväckande är att platserna till bokningsbara körningar inte försvinner på 7 minuter som de brukar!
bara bra det inte är fulbookad så har jag som icke medlem oxå en chans
nope HDn går inte på bana klarar definitivt inte bullerkraven
Om jag aldrig kört bana. Dvs ingen licens. Får jag köra grön grupp då? Vore skoj o testa en HEL DAG=) Får se om där finns plats kvar den 21.
Tacksam för svar
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |