Sturup Raceway 9 augusti 13:00 - 17:00

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Ort
SKÅNE
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Tjena


Hållpunkter för dagen:
11:45 Grindarna öppnas
12:00-12:35 Anmälning öppnar/stänger
12:30 Flaggvaktsmöte
12:40 Förarmöte


Kom i god tid och drick mycket (nä, öl räknas ej då det är 0 promille som gäller)...:fakta

Försök att hålla dig sval mellan passen, kalsong-Tarzan är ok i depån...

Titta över din motorcykel innan du kör till banan, se till att allt sitter som det skall samt att dina däck är i god kondition.



Mer information hittar du på http://www.sydskanesemse.nu







Med vänliga hälsningar
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det är jag som är depåchef denna körning och vi behöver fortfarande två funktionärer. Logga in och boka dig så tjänar du 450 poäng. Dessutom kommer du riktigt nära "where the action is".

Till er som läst de trådar som kommit upp på senare tid och inte känner för att flagga då det ibland framförs kritik mot flaggisarna vill jag bara säga, bry er inte.

Vi som arrangerar bankörningarna vet att vi bara är människor och vi människor gör ibland fel. Det är mänskligt att fela.
Jag är 100% övertygad att alla ni som stå ute på posteringarna alltid gör ert allra bästa och det ska ni ha ett stort tack för.
Alla de som anmäler sig till en körning borde rikta ett stort tack till er efter varje körning för utan er så körs det inte en meter på banan och då får vi istället plocka anmälda förare till att stå på posteringarna.

Fortsätt bara göra ert bästa för det gör ni bra! :tummenupp
 

CHRiS82

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
Triumph Daytona 675
Tjena !
Jag kan nog ställa upp till 99% och stå flaggis eller nått.
Snart klar me kortet så kan tyvärr inte piska 675an på bana riktigt än... :gnissla
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Fandå, fullt i röd/gul :mad:

Säg till om ni vill bli av med er plats!
 
Last edited:

CHRiS82

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
Bunkeflostrand
Hoj
Triumph Daytona 675

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Ingen som vill släppa sin plats i gul/röd?

Jag tar den direkt i så fall!
 

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Skåne/Blekinge
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Då ska man testa sin nya moppe imorrn! :brynad Blir lite skillnad att köra med 70kg och 100hk mer! :D

Ses på banan!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hoppas alla förarna klara sig och dom som tappa sina knäpuckar, krashpuckar o metallbitar fick tillbaka sina grejer. :tungan

Vill tacka sydskånes för hela helgen! :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hoppas alla förarna klara sig och dom som tappa sina knäpuckar, krashpuckar o metallbitar fick tillbaka sina grejer. :tungan

Vill tacka sydskånes för hela helgen! :tummenupp
Det är vi och alla förare om ska tacka dig Money, du har gjort en hjälteinsats denna helgen som flaggat på SM på Knudan fredag och lördag och dessutom på SRW igår. Fantastiskt engagemang, hoppas fler förstår att uppskatta detta. :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Vill dessutom rikta ett stort tack till alla andra funktionärer som ställde upp igår. Ni gjorde en mycket bra insats och när vi väl löst problemet med radioskuggan vid torn fyra så flöt all kommunikation bra.
 

Delti

SSEMSE#10120
Gick med
26 Apr 2003
Ort
S-torp
Hoj
Ingen
Vilken kanondag.

Stort tack till alla inblandade som gör körningen möjlig.
Mycket bra styrning och upplägg på era bandagar, från anmälan till att skamkärra är ute på banan till man släpps ut igen, och allt däremellan (styrelse, depåchefen, flaggisar, instuktörer, fotografer) hoppas jag inte glömt nån.

En riktigt stor :tummenupp till SSEMSE.

Nu ser jag framemot Knutstorp den 20/8

Från en föredetta Depåchef
Delti
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är vi och alla förare om ska tacka dig Money, du har gjort en hjälteinsats denna helgen som flaggat på SM på Knudan fredag och lördag och dessutom på SRW igår. Fantastiskt engagemang, hoppas fler förstår att uppskatta detta. :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Vill dessutom rikta ett stort tack till alla andra funktionärer som ställde upp igår. Ni gjorde en mycket bra insats och när vi väl löst problemet med radioskuggan vid torn fyra så flöt all kommunikation bra.

Tack själva, det är bara roligt. :rodnar På torsdag är det min tur att va ute på asfalten. :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top