Svenssson skrev:Jag tycker också att motardstänkan passar bättre, men det får rörmockaren bestäma själv
The_Plumber skrev:Så här kommer samma bild fast med blått istället för vitt (fan va svårt att hitta rätt färg) tycker det ser lite bättre ut nu...men det ska se snyggt som fan ut på dt...vrf inte på min? den andra bilden visar hur snygg den kan vara....
seyou skrev:Jag får nog ändra min uppfattning om saker. Helvete vad fräsch den högra bilden va.
Och framlampan var mycket snyggare med blå botten
På med ett DEP så blir det pricken över i:et
The_Plumber skrev:Tack! Jag sa ju det pipet ska på ska du se
Men du gilla asså CE DHH bättre än Diamonden?
seyou skrev:Ja, jag tycker den ser lite fucked upp med Diamonden. Det blir lixom att man ser den först och den är ett störande inslag. CE DHH tycker jag passar bättre med hur DT:ns plastform.
The_Plumber skrev:Tack äntligen någon som säger något! Jag har haft jävligt svårt men nu när du säger det och när jag har suttit och kollat på bilderna i typ 3 dar så får det nog bli CE DHH.
Men jag måste bara säga det att: SVENSSSON, UTAN DIN HJÄLP HADE DET INTE VARIT LIKA LÄTT!!! FAN VA JAG ÄR GLAD FÖR DIN HJÄLP!!!!!!!!
Då kommer bara nästa problem...vilka jävla handskydd ska jag ha nu då? De måste vara helt blå, med tanke på framlyktan.
seyou skrev:Acerbis Rally tror jag dom heter. Dom är lite mindre vilket jag tror skulle se mycket bra ut
The_Plumber skrev:Vilka menar du?
Det finns
Rally 2 som är min favorit men kostar runt 800
Rally Pro
Rally Brush
Kan dessa vara något? http://www.acerbis.com/p106_handguard/129107.html
Helst vill jag att de ska skydda relativt bra mot vind då jag kommer köra en hel del långt och på morgonen/kvällen.
seyou skrev:Det var Rally 2 som jag tänkte på.
Dom i länken du postade tror jag skulle passa bättre än Rally om du inte vill lägga pengar på Rally 2
The_Plumber skrev:Nä för 800 på de. Nej tack så bra tjänar jag inte....men de skulle passa då? Jag tror iallafall det.
seyou skrev:Ja det tycker jag. De är ganska rena från onödigt krafs och har inga konstiga krumelurer så jag tycker du kör på dom.
The_Plumber skrev:BRA det blir nog de...ska se om deom finns till salu på 2hjul, vet någon om man måste köpa fästanordning till den?
seyou skrev:Det står på länken du la upp att det fanns en fästanordning men det verkar som man får köpa den separat.
The_Plumber skrev:åh...ja har sett att den kan kosta nåra hundralappar till andra modeller....ska man bli din får man lida pin
seyou skrev:Mmm, det är bara och hosta upp.
Men ska du ta bort allt det där krafset på bakstänkan som på bilden?
The_Plumber skrev:Nä tror inte ja får det och det drar ner priset + att jag vill inte bli påkörd igen för att de inte såg att ja skulle svänga...men ja ska korta av så mkt som möjligt och köpa miniblinkers
vrf undra du?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |