Stylad Husa???

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
Är det någon här som har några roliga-häftiga bilder på Husaberg
Finns det verkligen inte svart plast att köpa till husaberg?
Kan man använda KTM plast?
Blir det en kåt-husa då? eller blir det bra??? någon som vet?

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Du kan ju använda gaffelbenskydd,framskärm,lyskåpa och handtagsskydd från KTM.Bakskärm och kylvingar finns bara Husaberg original vad jag vet.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Exakt. Kostar nästan inget dessutom.

Busaberg skrev:
Du kan ju använda gaffelbenskydd,framskärm,lyskåpa och handtagsskydd från KTM.Bakskärm och kylvingar finns bara Husaberg original vad jag vet.

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
är det ingen som har bilder??
på egen hoj eller någon från nätet? :rolleyes:

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Min husa är ju svart ifram och det ligger bilder på den både i detta forumet och under videos/bilder forumet.

borggren skrev:
är det ingen som har bilder??
på egen hoj eller någon från nätet? :rolleyes:

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mr_rockster

jag har sett den....cool....men finns det inget mer att göra....?

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Jag ska köra med kolfiber rakt av i sommar, tyvärr inte klart än så jag har inga bilder. Men det som blir coolfiber är: bakskärm, kylvingar, gaffelbensskydd, tank och framskärm när det inte är tävling. Har hört att man inte får köra med kolfiber skärm i fram på motard, nån mer som hört det? Sen klär jag sadeln i mörkgrå eller svart mocka!

Är det nån snäll datakunnig snubbe som kan fotoshopa lite?

//Anders

Bifogat

• dscf0014.jpg
    dscf0014.jpg
    95.4 KB · Visningar: 476

Optimus Prime

:Þ(Ÿ)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CRF 450
här kommer en. det blev bara en "snabbis men du kanske får en idé om hur det blir... måste bara säga att den är grymt fet som den är... du kanske vill sälga den gammla plasten sedan?

Bifogat

• fiber.jpg
    fiber.jpg
    83.5 KB · Visningar: 439

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Killen e ju snyggare än hojen, å hojen är ju INTE pjåkigt !!!! :fakta :fakta :fakta

Krattan skrev:
Jag ska köra med kolfiber rakt av i sommar, tyvärr inte klart än så jag har inga bilder. Men det som blir coolfiber är: bakskärm, kylvingar, gaffelbensskydd, tank och framskärm när det inte är tävling. Har hört att man inte får köra med kolfiber skärm i fram på motard, nån mer som hört det? Sen klär jag sadeln i mörkgrå eller svart mocka!

//Anders

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Du skulle allt behöva ett par svarta fälgar på den också..

OJ! Kom precis på att jag har ett par svarta fälgar som jag kan tänka mig att byta mot en uppsättning blå! ;)

- Johan

Krattan skrev:

//Anders

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Krattan skrev:

//Anders
Neeeeeeej, du får inte förstöra den med en massa svart töntfiber. Den är ju skitsnygg som den är. Tvingas väl säga att 01 är hittils den snyggaste 650n. Speciellt med de blå fälgarna.

Fast coolfiber skulle kunna bli rätt fräckt oxå.... Göra själv eller??

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
mr_rockster skrev:
Du skulle allt behöva ett par svarta fälgar på den också..

OJ! Kom precis på att jag har ett par svarta fälgar som jag kan tänka mig att byta mot en uppsättning blå! ;)

- Johan

Tror nog jag kan svara åt Anders på den frågan... FAT CHANCE!!! :skrämd Dom blåa fälgarna kommer nog att följa honom ner i graven.... :rolleyes:

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
SNYGGA däck på hojen!!!! funkade dom bra!?
själv har man fått köra över 2st sjuksköterskor och en doktor med rullstoöen för att kunna snatta till sin en telelina på rehapcentret!!

fan ett mosat knä och en bruten tumme för en minivurpa....
men allt går att laga med skruv säger dom....

men var f-n nu skall jag knapra morfin och låta ett par läckra sjuksköterskor tvätta mig! :tummenupp

//Mcbudet

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Det värsta av allt är att det var det jag anade...

Ebbe skrev:
Tror nog jag kan svara åt Anders på den frågan... FAT CHANCE!!! :skrämd Dom blåa fälgarna kommer nog att följa honom ner i graven.... :rolleyes:

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Lyllo dig som får skruvar Freddie!! Jag går omkring med armen fastspänd mot kroppen tills vidare intruktioner ges =(
Den är farlig södertäljehallen =)
Och tvätta mig får jag göra alldeles själv =(
Mvh Albertsson

Mcbudet skrev:
själv har man fått köra över 2st sjuksköterskor och en doktor med rullstoöen för att kunna snatta till sin en telelina på rehapcentret!!

men var f-n nu skall jag knapra morfin och låta ett par läckra sjuksköterskor tvätta mig! :tummenupp

//Mcbudet

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Mcbudet skrev:

//Mcbudet
Men lille gubben vad har du gjort nu ????? Krya på dig fort som FAN !! Det är en order !!! :fakta

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hmmm

jaaa inte vet jag om det är snyggt men det är iallafall annorlunda.... :bow

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag