styling eller va man ska kalla det.till hjälmen

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
minimoto + 143cc fiddy + yamaha yz125 + suzuki rm125+ honda vfr 750
hej såg på en sida för något år sedan de hadde en chockrosa tuppkam till hjälmar är så jävla sugen på att ha det på min hjälm men jag hittar inget på internet :huvet och så hittar jag ingen tonat visir till min hjälm heller det är en mds f1 dock utan dekaler :tungan

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Oves motor i Olofström sålde mohikaner förra året vet jag då polarna inhandlade 5 st. Visir till den hjälmen vet jag inte men skicka ett mail och fråga så får du svar
www.ovesmotor.se

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
Da Fris skrev:
Oves motor i Olofström sålde mohikaner förra året vet jag då polarna inhandlade 5 st. Visir till den hjälmen vet jag inte men skicka ett mail och fråga så får du svar
www.ovesmotor.se

tack men hitade tyvär inget

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
Da Fris skrev:
Om du mailar ska du se att de har, av någon anledning finns de inte med på hemsidan

köpte lite pälstyg på närmaste tyghandel i dag satte det med dubbelhäftande tejp

Bifogat

• PIC000181.jpg
    PIC000181.jpg
    60.4 KB · Visningar: 261

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
westerbrand skrev:
hej såg på en sida för något år sedan de hadde en chockrosa tuppkam till hjälmar är så jävla sugen på att ha det på min hjälm men jag hittar inget på internet :huvet och så hittar jag ingen tonat visir till min hjälm heller det är en mds f1 dock utan dekaler :tungan

tuppkam... finns en rosa sådan i touring butikens katalog på sidan 40... adressen dit ska vara www.touring.se
(hoppas att man vart till någon hjälp? :va fast det du gjort var riktigt grymt :tummenupp )

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Da Fris skrev:
Om du mailar ska du se att de har, av någon anledning finns de inte med på hemsidan
Tar tillbaka allt jag har sagt tidigare och säger ni att jag sagt detta säger jag att ni ljuger. :D Kom på var på sidan det fanns, på första sidan finns en rullist där det står "PRODUKTTIPS", scrolla ner till till "Sätt frisyr på hjälmen" så hittar du detta:

Bifogat

• Mohikan6.jpg
    Mohikan6.jpg
    11.9 KB · Visningar: 1,030

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
!ante skrev:
tuppkam... finns en rosa sådan i touring butikens katalog på sidan 40... adressen dit ska vara www.touring.se
(hoppas att man vart till någon hjälp? :va fast det du gjort var riktigt grymt :tummenupp )

tack vet ej hur fan jag ska fästa den bara

westerbrand

Ny medlem
Gick med
22 Dec 2004
Hoj
Da Fris skrev:
Tar tillbaka allt jag har sagt tidigare och säger ni att jag sagt detta säger jag att ni ljuger. :D Kom på var på sidan det fanns, på första sidan finns en rullist där det står "PRODUKTTIPS", scrolla ner till till "Sätt frisyr på hjälmen" så hittar du detta:

okey jag hitta det men då tycker jag att det jag gorde va snyggare..ser lite mer vildare ut

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...