Jensa skrev:Behöver styling tips till min R6-02!
Jensa skrev:Fast polerade fälgar kanske skulle va ngt, eller? Man vill ju ändra utseendet lite man tröttnar ju på det med tiden! någon som vet vad det kan kosta?
Nehe då får det vara då!Esquire skrev:Polerade fälgar = Tysk kitsch = Inget för vikingar
Har ej photoshop men du kanske har? i så fall kan du inte vara snäll att hjälpa mig med det?clark73 skrev:Polera fälgarna tycker jag iaf.
testa först i photoshop så vet du ju om det blir snyggt.
Jensa skrev:Har ej photoshop men du kanske har? i så fall kan du inte vara snäll att hjälpa mig med det?
Jensa skrev:Har ej photoshop men du kanske har? i så fall kan du inte vara snäll att hjälpa mig med det?
BjörnLUNDBERG skrev:jag tycker att du har en snygg hoj men en racecuts skulle inte skada.Har du trimmat den något, ser att du har yoshimura och kan tänka mig att det är ett mycket skönt ljud in den.
Jensa skrev:Såhär är det gjort! Bara att knippsa av kablarna och sätta ditt dem igen med snabbkopplingar!
Stoppsladd skrev:Vadå vadå??? vill veta
Nyfiken i en strut
OK!! Såg nu vad det var för nåt
Gjort lika själv så det är lätt att bygga tebax te original vid bes
Gix skrev:Ok... klart, håll till godo...
Blev inte sådär sjuhelvetes bra, men så tog de ju bara 2 min. oxå... men, visst ser du hur de skulle bli iaf...
OBSERVERA! Att jag nu bara "polerade" rim´en, som jag tänkt göra själv på min... visste ju inte om du hade tänkt polera upp på fälgbanan å så oxå...
Det vill jag nog hålla för mig själv, men det är ingen mumbo jumbo färg i alla fall! Rätt vanlig!! Sorry!/jensastavgren skrev:Snygg hoj!
Vad heter färgen?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |