styling????

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
RED_LiME skrev:

Dom kräver liksom att du ska sätta in pengarna på deras konto innan dom skickar någonting.

Båda mina beställningar gick bra och den ena tog runt 2 veckor den andra runt 1.

_moller_

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Honda nsr
Padde skrev:
Dom kräver liksom att du ska sätta in pengarna på deras konto innan dom skickar någonting.

Båda mina beställningar gick bra och den ena tog runt 2 veckor den andra runt 1.

Men om man för så så kan ju dom skita i att skicka sakerna för då har dom pengarna :va

_moller_

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Honda nsr
RED_LiME skrev:
Någonting slog mej nyss:

Varför klagar ingen på ämnet/rubriken?
Vad har hänt med SH? Inga som vill hugga längre eller? :confused:

:tungan

men var skulle den vatt då?? om man legger ut den bland dom andra klagar vell dom på att de hör hemma i 125cc snacket.. men ja vet ente.. registrerade mig i förrgår.. så ja!! :yoparty

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Ojoj kollade precis på den dära sidan. Det finns ju massor av style till min hoj, kanske skulle handla lite där i vinter. Var det att man skulle betala i förtid till dem annars får man inte delarna?

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
zpeppy skrev:
Ojoj kollade precis på den dära sidan. Det finns ju massor av style till min hoj, kanske skulle handla lite där i vinter. Var det att man skulle betala i förtid till dem annars får man inte delarna?

Japp, Till motorrad-bach måste du betala i förväg annars skickar dom inte sakerna.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
cRoC skrev:
Har köpt på motorrad bach, gick kanon!

OK verkar det som ett seriöst företag då? Jaja blir nog isåfall speglar, röda fotpinnar och en carbonklocka. Sen så stog det en massa annan skit som jag inte fattade för jag fattar inte tyska :gnissla

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
zpeppy skrev:
OK verkar det som ett seriöst företag då? Jaja blir nog isåfall speglar, röda fotpinnar och en carbonklocka. Sen så stog det en massa annan skit som jag inte fattade för jag fattar inte tyska :gnissla

Ja det va lite tjaffs med betalningen i början, men det gick fint. Fick grejorna efter max 10 arbetsdagar, fint paketerat i tyska tidningar ;)

Köpte dom där kolfiberspeglarna, fina :D

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
cRoC skrev:
Ja det va lite tjaffs med betalningen i början, men det gick fint. Fick grejorna efter max 10 arbetsdagar, fint paketerat i tyska tidningar ;)

Köpte dom där kolfiberspeglarna, fina :D

Speglarna har numera också börjat säljas på touring butiken så ni vet om någon ska köpa dom.

:)

Solid snake

Guest
Padde skrev:
Speglarna har numera också börjat säljas på touring butiken så ni vet om någon ska köpa dom.

Det hade dom också när croc köpte sina från tykeland. :D

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Padde skrev:

Såg dom nu med på touringbutiken, det är ju bättre att köpa dom där så slipper man frakten från tyskland. Och dom kommer säkert snabbare. Men dom hade ju inte pinnarna va, inte vad jag så iallafall.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
zpeppy skrev:
Såg dom nu med på touringbutiken, det är ju bättre att köpa dom där så slipper man frakten från tyskland. Och dom kommer säkert snabbare. Men dom hade ju inte pinnarna va, inte vad jag så iallafall.

Pinnarna kan du nog köpa på Louis (Mc depån).

_moller_

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Honda nsr
Padde skrev:

Såg din NSR på spyken södra ida... fy fan, va tvungen att stanna å beundra.. shit va snygg den e :tummenupp Men va kostar frakten på motorrad bach??

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
_moller_ skrev:
Såg din NSR på spyken södra ida... fy fan, va tvungen att stanna å beundra.. shit va snygg den e :tummenupp Men va kostar frakten på motorrad bach??

Tackar! :)

Dock måste den varigt mycket skitig, på vägen dit körde jag igenom nått bygge där dom hade hält vatten på vägen så det stod vatten, gissa om det stänkte. :mad:

Frakten kostar beroende på vikten. Jag har betalat mellan 100 och 200 kr har jag för mig.

EDIT: Stavfel.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...