Styling,

Mr M

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Triumph TT 600-01
Någon som har bra länkar där man kan hitta styling produkter ??
:tummenupp

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Helt OT, men Rossifumi kan inte du lägga upp några bilder på kärran eller maila dem till mig?

Mr M

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Triumph TT 600-01
Re: Re: Styling,

[Har du eller vet du någon som beställt från Eurobike, och vet att de är bra att göra med eller ?

Rossifumi

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Re: Re: Re: Styling,

Mr M skrev:
[Har du eller vet du någon som beställt från Eurobike, och vet att de är bra att göra med eller ?

Har inte haft med Eurobikes att göra. Men jag har handlat med Rhencullen och de tar in alla JMV's delar också. Och det är väl OK. Tog lite tid att få grejorna och det tog ett tag innan de svarade på mail osv. Men alla saker kom... :rolleyes:

Zam >> Har inga bra bilder... Du får försöka hänga på mig någonstans i GBG-trakten istället :eek:

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Vilken mailadress har du använt till Rhencullen ???... Jag har mailat 4-5 ggr , men får inget svar...... Dom har en del rätt justa undertrays..... :tummenupp

Rossifumi

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Folkezx9r skrev:
Vilken mailadress har du använt till Rhencullen ???... Jag har mailat 4-5 ggr , men får inget svar...... Dom har en del rätt justa undertrays..... :tummenupp

Oj... Det var våren -01 som jag handlade där. Vet inte vilken det nu var. Vet iallafall att ifall du mailar till den som står på sidan, så svarar det ifrån en annan :rolleyes:

Men de är lite långsamma på att svara - har väl inte samma e-mail kultur i England. Ring istället, funkar mycket bättre :fakta

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS