cool_adde skrev:dom är svarvade ur mässing för att man ska slippa rosten.
Var har du fått tag på Repsol handtagsgrepp? Har sett dem på Motorrad Bach men det känns lite onödigt att beställa från Tyskland bara för ett par handtags skull.UrbanTiger skrev:Shoppa ett par på Touringbutiken för 170:- nånting som nu ligger på hyllan här, 140 gram per stycket väger dom. Ett par Repsol handtagsgrepp ska åxå monteras till islossningen
Falafelbabianen skrev:"Gör i Alu istället, Det är bättre och rostar inte!"
Det är ju meningen att de ska väga lite oxå...
Ludde skrev:Man gör först en "innerdel" i gjutgärn eller något annat tungt, och sen gör man som en hylsa i alu över... Så brukar jag göra iallafall...
HA DE GÔTT
håkanolsson skrev:Förmodligen självklart. Men inte för mig :kocko Varför i h_e vill man ha vikter där ute?
EDIT: (hoppas jag hinner)
Vibrationer ?
Limstift skrev:Men att arbeta i gjutjärn är
Ta istället ett hårdmetallstål och en bit rostfritt, mycket varv men inte så mycket matning så blir det jättesexigt ändå...
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |