Skorpan
Guest
det var hyperprokaZmur skrev:Nu kanske jag är helt ute och cyklar men var det inte Mavve som en gång i tiden sa att WP till och med är bättre än Öhlins?
det var hyperprokaZmur skrev:Nu kanske jag är helt ute och cyklar men var det inte Mavve som en gång i tiden sa att WP till och med är bättre än Öhlins?
Silwer skrev:nej, jag tror WP är white power.
PMR skrev:Öhlinaren kan man ju iofs. ställa så att det knappt går att vrida på styret. Varför man nu skulle vilja det . Men jag störs inte av tröghet i låga farter vid normal inställning.
WP är white power sånna dämpare sitter original på alla ktm...Silwer skrev:nej, jag tror WP är white power.
Nalken skrev:Nu har jag hittat en Öhlins styrdämpare för 450 usd vilket blir 3200 svenska riksdaler..
www.apexmoto.com
Frågan är.. åker jag på supermoms om jag beställer därifrån?
Någon med erfarenhet från att handla i butik i usa?
kaZmur skrev:Nu kanske jag är helt ute och cyklar men var det inte Mavve som en gång i tiden sa att WP till och med är bättre än Öhlins?
Silwer skrev:är WP nåt att ha då?, Öhlins är ju bara löjligt dyra.
Fungerar de på samma sätt mao, man vill ju inet ha en dämpare som blir hård att styra med när man kör omkring normalt, den ska ju baar styvas upp vid slag på hjulet.
Penguin skrev:Wp används väl en del i tävlignssammanhang så såååå kassa lär de ju inte vara.
#11 skrev:Håller faktist INTE med dig
Jag bytte från Hyperpro till Öhlins pga. det.
Silwer skrev:pga vad?
vill du ha tung styrning vid normal körning alltså?
gthyni skrev:Har kört med billig (Bitubo), helt utan och med Öhlinare.
Den billiga gjorde styrningen trög i alla lägen.
Öhlinaren är knappt märkbar i normala lägen
som att köra utan men ändå med extra säkerhet mot
wobbel.
Silwer skrev:men skriver man låga värden så får man heller inte mer om paketet försvinner, nrmalt sett är paketen försäkrade nämligen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |