Suck, killen ska ge bort 200 miljarder

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Bra som fan! mer sånt! :tummenupp
Killen kan ju ändå inte ta med sig det i graven så lika bra att ge det till nått vettigt.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
"Jag tror inte att det är bra för mina barn att starta med för stora mängder pengar."

80 mille, det är ju inte småpotatis direkt, snarare bakpotatis :p

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Helt rätt hade jag dom pengarna så hade jag behålla några 100 miljoner, resten har gått til bygga några racebanor av internationell F1 standard i Sverige och det som blev över hade gått till röda korset och värdsnaturfonden. :tummenupp

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Hm, rent ekonomiskt kan det kanske löna sig i längden:
Ger pengar åt utbildning i hans namn-> de som får utbildningen känner skuldkänslor och skänker sin expertis åt Microsoft

U-världen får pengar-> ökad köpkraft och utveckling, till det behövs bl.a. numera datorer med t.ex. operativsystem, kontorsprogram, spel...vad gjorde nu Ms på nytt?

Gates profilerar sig som Good-guy, får ett par pris och går till historien för något positivt istället för att man minns honom för allt han sopat under mattan under Microsofts första år :)

Skulle jag ha haft sådana summor skulle pengarna gått till forskning om förnyelsebara energikällor, nog måste det väl finnas nått bättre än döda saurusar och furor att elda med...

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Va i helvete 217 miljarder!?!?!? Faktiskt har jag alltid undrat vilken som var världens rikaste man, men nu vet jag: Bill Gates!
Han gör inget vettigt med pengarna om jag inte får något...
Han kunde juh ge ungarna lite mer iaf, tycker jag (eftersom jag ändå inte får något! :lol :tungan :D )

"80 mille, det är ju inte småpotatis direkt, snarare bakpotatis" - Citat

HUMOR I VÄRLDSKLASS :lol :lol :lol :lol

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Joker skrev:
Va i helvete 217 miljarder!?!?!? Faktiskt har jag alltid undrat vilken som var världens rikaste man, men nu vet jag: Bill Gates!
...

Njaa. vill ha för mig att han inte alls är världens rikaste man

Ulf G

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gott och blandat
Äntligen ett positivt intryck av mannen bakom Micro$oft. Jag kan ta en miljard eller två, om han har svårt att hitta ställen att placera pengarna på. :tummenupp

MikkE

Guest
han e ju som sagt god för 217 miljarder kr.. jag tror att han kommer att klara sig ändå om han ger bort 216 500 000 000 kr, eller nåt sånt :)

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
jag hade startat ett försäkringsbolag och sporthojsförsäkring hade kostat 1000 kr om året :Bugar

Therudeboy

Guest
Han har väl mer en bara 217 miljader, för det lär väl finnas en del i aktie kapital osv för sist jag kolla hade han 700 miljader eller nåt.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Skänker han 200miljarder till välgörenhet går han till historien som en riktig jävla hjälte och det med rätta. :yoparty

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
NoicE skrev:
"Jag tror inte att det är bra för mina barn att starta med för stora mängder pengar."

80 mille, det är ju inte småpotatis direkt, snarare bakpotatis :p

Jag nöjer mig med hälften för jag är inte så gniden....nä serijävlariöst så är det bara :Bugar för honom om han gör slag i saken och skänker bort pengarna till välbehövande. Det bevisar isåfall att även miljardärer har ett hjärta, åtminstånde en av dem.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...