suck....

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Det känns som man gjort en stor tabbe med att försöka ta 125a-kortet..... ja kuggade juh på min uppkörning, men jag har fått en ny tid nu, men dessvärre blev det den 3e September!!!! fyfan vilken tid..... :skrämd
och detta e med körskolan o deras kdx, jag funderar på att fixa en privat uppkörning istället o ringa till VV o se om man kan få en bättre tid.
men det jobbiga e då att ja måste fixa garagevändningen på min höjjda tzr o det känns osäkert som F*N, klarar knappt det med den :(
halva sommarlovet har redan gått o jag känner att det var ett misstag att försöka sig på 125a.... för nästa år så fyller man juh 18 o då vill man juh vara tidigt ute med att fixa en mellanhojj... aja, ja vet inte riktigt va jag ska göra nu.... :mad: :zpy

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
AdrenalineRush skrev:
Det känns som man gjort en stor tabbe med att försöka ta 125a-kortet..... ja kuggade juh på min uppkörning, men jag har fått en ny tid nu, men dessvärre blev det den 3e September!!!! fyfan vilken tid..... :skrämd
och detta e med körskolan o deras kdx, jag funderar på att fixa en privat uppkörning istället o ringa till VV o se om man kan få en bättre tid.
men det jobbiga e då att ja måste fixa garagevändningen på min höjjda tzr o det känns osäkert som F*N, klarar knappt det med den :(
halva sommarlovet har redan gått o jag känner att det var ett misstag att försöka sig på 125a.... för nästa år så fyller man juh 18 o då vill man juh vara tidigt ute med att fixa en mellanhojj... aja, ja vet inte riktigt va jag ska göra nu.... :mad: :zpy
Jag vet vad du ska göra nu, åka ut och träna!!!! :) Så klarar du uppkörningen galant! Ring så får du återbudstider också. Jag och Johan tog lättkortet 3mån innan vi fyllde 18 :) Orka vänta...Nej!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...