Sugen på att åka en sväng?? Se här!

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
vassegoo :D ingen action direkt,men vi va ju där iaf :tungan

Bifogat

• IMGP1588mindre.JPG
    IMGP1588mindre.JPG
    130.8 KB · Visningar: 126
  • IMGP1590mindre.JPG
    IMGP1590mindre.JPG
    108.7 KB · Visningar: 121

Bolla

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
Thunderäjs
Jasså vart det ingen action? Måste ju ha kunnat skrapa sönder knäpuckarna på dom vägarna :tungan

Mötte ju er vid bron. Vem åkte gamm-kamelen?

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Bolla skrev:
Jasså vart det ingen action? Måste ju ha kunnat skrapa sönder knäpuckarna på dom vägarna :tungan

Mötte ju er vid bron. Vem åkte gamm-kamelen?

Håkan heter han som köpt den.. Han den långa på bilderna..hehe
Men dels så va det ju oljegrus på vissa ställen.. Sen e det ju bra om man har sikt efter kurvan + att jag hade skjuts. ang. knäskrap..*S* :martialar

Bolla

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
Thunderäjs
Legenden skrev:
Håkan heter han som köpt den.. Han den långa på bilderna..hehe
Men dels så va det ju oljegrus på vissa ställen.. Sen e det ju bra om man har sikt efter kurvan + att jag hade skjuts. ang. knäskrap..*S* :martialar

Hehe ok då :p

Undrade för att en polare som nyss tagit kk var ute efter en normalhoj.

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Hoj
GS500F-04
Bolla skrev:
Hehe ok då :p

Undrade för att en polare som nyss tagit kk var ute efter en normalhoj.

synd att du inte sa det lite tidigare då..
den blev ju nyss såld faktiskt,,
Jo vi såg silvret så flasha förbi,,,
Fick örsprång av åkturen i söndags ,, hmmm undra om det kan bero på hastigheten,, lr nä ,, hade redan en infektion :sjuk så då vart det så.. men de va ju kul å åka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cpparty

swejen

Medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Gsxr1000
Det verkar lugnt här....

Eftersom det inte är onsdag så håller jag mig här och lägger
frågan öppen för åkning ikväll...?

Jag får nämligen tillbaka hojen idag!! =)))

swejen

Medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Gsxr1000
Nån som fastnat i gräset i rondellen vid Statoil Norrmalm..... Kom från Haga med en aningen för hög fart.... Hmmm vem kan det varit........ Svart/Grå sporthoj....

Hoppas det gick bra med både hoj och förare iaf =)

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Hmmm är den någon som ska neröver sverige på fredag ( 3 sept )
Jag funderar på att åka tvåhjuling ner, om det int spöregnar då blir det nog traktorn.

Nån som är sugen på att hänga med ???

trosell

Medlem
Gick med
5 Sep 2004
Hoj
1 Liter
988R skrev:
:tummenupp Fan man får nog köpa en V-Rod gick grymt bra, buellen gick det att weehla grymt läät med så vem vet :va :va

Du då hitta nå roligt :confused:

Nja, knegade idag, stod i kassan i butiken och hade det allmänt stressigt.. :(
men en V-Rod skulle inte sitta helt fel.. fast, bladen som står i hallen skulle nog inte heller göra ont..... synd att chefen inte vill ta ut den som demo bara.

Oldman

Guest
Bus och filmning!!!! Vängåvan kl 13-00.

Kanoneftermiddag och kvällskörning. Alla ni som inte kom missade en av dom sista varma kvällarna denna senhöst. Mycket bus med ett roligt hojgäng, Succes Holger och ICEbreaker m.fl. ICEbreakers sambo och Fredrik som ställde upp med sin bil och filma ska ha all heder. Vansinnigt farligt men vansinnigt roligt hade vi alla som var med och busade. Faan vad alla har blivit säker på att slanga och gör snygga stoppisar! När hojvåren väl kom, var jag m.fl riktigt dåliga på att leka med hojarna. Hoppas vi kan bli fler som kan träffas nästa sommar och öva på lite nya tricks med hojjarna! Blir vi några fler som vill tricksa med hojarna kan vi väl fundera på att starta en klubb med roliga hojkillar och hojtjejer? Utan att någon moralpredikar för oss som tycker att detta är det roligast vi vet!! Vart tog ni vägen ni som starta denna tråd för S-vall och Timrå!!!! Vissa av er fick med mig på sporthoj För att vi skulle bli ett roligt hojgäng på gatan? Nu blev det bana för några. Prövade själv några gånger! Det var mycket roligt att köra runt runt varv efter varv, men att lägga sin själ på bana har jag ingen lust med det får bli eran grej! Jag ser redan fram emot nästa sommar,och träffar, typ Lunda Swedish Freestle Festival. Förresten!! Lunda flygraka. Har varit där 3 ggr i sommar och lekt.Varje udda Torsdag hela sommaren träffas alla hojåkare där och tävlar mot varandra både 200 m och 402 meter, när det är klart får man leka hur mycket som helst för 50 kr. Ja! Ni läste rätt 50 kr varje udda Torsdag till kl 21-00 hela sommaren. Hur roligt som helst! Har även varit och hojat med Gävle mc-klubb och några sporthoj.com från Skutskär, roliga typer som älskar bus på hoj. Var även på Gävle bilträff med mycket hojar, ni som var där vilken kväll! Hela staden var öppen, inga poliser som stängde gatorna som dom gör i S-vall, en levande stad med mycket folk. Vilken fest för allmänheten. Ha en trevlig höst!!! Själv ska jag öva hela vintern i en flyghangar!!Hehe vi hörs till SOMMAREN alla sköna sporthoj.com åkare. :tomten

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
numer en fireblade -00
Aj aj . missade det . :( Jag som hade så mkt lust att åka hoj igår men ingen ville åka med mig o jag missade kolla in på sporthoj :( :fatta!
NÅgon som har lust att ta en tur idag då ? måste åka en sväng nu innan jag ställer av hojen min ..

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Va ju synd att det inte kom nån information förns 12 att ni skulle ut o ha kul kl.13.00 :rolleyes:
Hade nog hängt på om jag hade vetat om det helt enkelt. Men det går väl fler tåg nästa säsong då eller nått.. :martialar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år