Sugen på o veta vad din hoj väger?

FAN :mad: Jag testade i morse och vågen gick sönder :huvet

Som fattig student har jag inte råd med en ny, Jag har skickat en faktura till dig på 1400+ moms så det är bara betala o fixa en ny våg till mig

På pappret väger R1an över 190 man fick ju bängla lite innan man fått bra grepp om den men du borde veta bättre än att sätta över 200kg på en badrumsvåg :tungan

BrInK skrev:
jag bangar inte men ullis blir yber lack om hon inte får va själv med sin rosa....
Nu förstår jag inte. Du sa teamlack, och Ullis kör ju med rosa. Är det inte Ullis du ska köra i team med? Eller är det Team som i Team Brink, Me Myself and I?

Annars tycker jag det skulle varit helrätt att som kille ratta en rosa 125'a som lystrar till namnet Lilla Plutten. Något mer manligt kan jag inte tänka mig.

Våga vägra följa strömmen av mattsvarta hojar som heter Besten eller Monstret, det är lika fantasilöst som låtsastufft.

ecce skrev:
När vi endå är inne på hobby vägning. Skulle det funka med två badrumsvågar ställa fram rep bakhjul på var sin sen plusa ihopp vikten?

björn

Eller bara en våg först under bakhjulet sen under framhjulet sen lägga ihop dem.

Teddy skrev:
Nu förstår jag inte. Du sa teamlack, och Ullis kör ju med rosa. Är det inte Ullis du ska köra i team med? Eller är det Team som i Team Brink, Me Myself and I?

Annars tycker jag det skulle varit helrätt att som kille ratta en rosa 125'a som lystrar till namnet Lilla Plutten. Något mer manligt kan jag inte tänka mig.

Våga vägra följa strömmen av mattsvarta hojar som heter Besten eller Monstret, det är lika fantasilöst som låtsastufft.

Vi är två förare i Team BrinkRacing, Ullis ingår ej...
Ullis kör för "UllisRacing"
Och jag kan ju inte sno hennes färger, fast Ullis kommer såklart åka och stå med oss på alla SM-Tävlingar.

Ingen analyserar en bana och en hoj som Brink gör. Jag tror fan han kan vara snabb på vilken hoj som hellst. Tro inte att Ullis blivit snabb bara av att vara tokig, hon har haft en av de bästa lärarna.

/Joakim

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...