Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Kom igen, lacka rosa med guldränder.
Nu förstår jag inte. Du sa teamlack, och Ullis kör ju med rosa. Är det inte Ullis du ska köra i team med? Eller är det Team som i Team Brink, Me Myself and I?BrInK skrev:jag bangar inte men ullis blir yber lack om hon inte får va själv med sin rosa....
ecce skrev:När vi endå är inne på hobby vägning. Skulle det funka med två badrumsvågar ställa fram rep bakhjul på var sin sen plusa ihopp vikten?
björn
sir Urban skrev:Eller bara en våg först under bakhjulet sen under framhjulet sen lägga ihop dem.
ecce skrev:Skulle det vissa rätt???
björn
Teddy skrev:Nu förstår jag inte. Du sa teamlack, och Ullis kör ju med rosa. Är det inte Ullis du ska köra i team med? Eller är det Team som i Team Brink, Me Myself and I?
Annars tycker jag det skulle varit helrätt att som kille ratta en rosa 125'a som lystrar till namnet Lilla Plutten. Något mer manligt kan jag inte tänka mig.
Våga vägra följa strömmen av mattsvarta hojar som heter Besten eller Monstret, det är lika fantasilöst som låtsastufft.
BrInK skrev:vaddå orkar du inte lyfta hojen??
Kan bero på att det inte är en riktig racingcykel utan en kass ombyggd GATcykel...
Don Quixote skrev:Ska du också börja nu?
Goodstuff skrev:
Don Quixote skrev:Jo, känner till det. Var mest snacket jag undrade över.
Fonsi Nieto hade lite annan syn på det, i Eurosports WSBK-magasin.Goodstuff skrev:Aha. Men han har ju rätt.
BrInK skrev:jag bangar inte men ullis blir yber lack om hon inte får va själv med sin rosa....
oscar skrev:Thats it!!! Jag ska ha rosa...![]()
oscar skrev:Thats it!!! Jag ska ha rosa...![]()
Alla ska ha rosa hojar nästa år... Muahahahahaha!!BrInK skrev:va fan! säg inte så, nu måste jag övertyga henne att du skoja annars går hon runt o e sur...![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |