Suger......

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
För ca 6-7 år sen kom rapporter om att de med veck på öronsnibbarna riskerade att dö i hjärt och kärl-sjukdomar...

Har veck och frågan är om jag hinner dö av vecken eller om jag dessförinnan blir mosad av nån mobilpratande bilist...

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

:felämne

Måste bara berätta en liten vits i sammanhanget

Två inte allt för smarta killar samtalar.....

- Har du hört att de är helt underbart att slicka där man kissar
- Va, menar du allvar, ska man slicka på toaringen eller golvet då......

:yoparty :banana

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
Nu förstår jag varför man är sjuk jämt... :rolleyes:

HanneZ

Guest
Jag kan betrygga alla här med att det är betydligt mycket farligare att köra motorcykel än att idka oralsx. Så de bör ni sluta med innan :D

SM 570 RR

Jaspilot, fotomodell, god ekonomi.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Husqvarna 600
HanneZ skrev:
Jag kan betrygga alla här med att det är betydligt mycket farligare att köra motorcykel än att idka oralsx. Så de bör ni sluta med innan :D

Beror på om man kan köra eller inte... :slicka

Ben Dover

Medlem
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX7R 1997.KTM 950 SE -07. GasGas 300EC 2007
Hoppas inte min flickvän har läst den artikeln :gnissla

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Säkert batikoverallklädda feminister som kommit fram till det. :tungan

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Kay skrev:
Säkert batikoverallklädda feminister som kommit fram till det. :tungan

Som alltid: forskarna lägger ner sin själ i något tämligen substanslöst och minsta lilla signifikans alarmeras ut till media som inte är sena att haka på och blåsa upp det på sedvanligt kvällstidningsvis. Forskarna har ingen distans till sina egna rön. dessutom är vissa forskargrupper överrepresenterade när det gäller så kallade larmrapporter. Värna om sina anslag och sin existens troligen. Vem minns inte larmrapporten om cancer om man dricker lightläsk? Råttor fick cancer vid höga doser och om, jag säger om, man kan dra paralleller mellan möss och människor så skulle man behöva dricka 400 liter cola light om dagen för att det skulle motsvara. Höjdarrubrikerna är: "Du blir dum i huvudet av att sluta röka" Visst, de kognitiva funktionerna sänks något under den vecka eller två som du har abstinens. Eller "En grillad korv är farligare än 200 cigaretter" Ehh???

Skit i larmrapporterna, få har egentlig substans för vanligt folk.

/Dr Hising

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nurse Ratched skrev:
Som alltid: forskarna lägger ner sin själ i något tämligen substanslöst och minsta lilla signifikans alarmeras ut till media som inte är sena att haka på och blåsa upp det på sedvanligt kvällstidningsvis. Forskarna har ingen distans till sina egna rön. dessutom är vissa forskargrupper överrepresenterade när det gäller så kallade larmrapporter. Värna om sina anslag och sin existens troligen. Vem minns inte larmrapporten om cancer om man dricker lightläsk? Råttor fick cancer vid höga doser och om, jag säger om, man kan dra paralleller mellan möss och människor så skulle man behöva dricka 400 liter cola light om dagen för att det skulle motsvara. Höjdarrubrikerna är: "Du blir dum i huvudet av att sluta röka" Visst, de kognitiva funktionerna sänks något under den vecka eller två som du har abstinens. Eller "En grillad korv är farligare än 200 cigaretter" Ehh???

/Dr Hising
Forskningen håller en förhållandevis hög kvalitet här i Sverige, det är vetenskapsjournalistiken som är urkass.

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha wr250X -08
Nurse Ratched skrev:

/Dr Hising

Undrar hur dom fick råttorna till att ha oralsex då???? :va

Och hur mycket/ ofta ??

Grabbar, hårda tider..ehh.....mjuka tider väntar :gnissla

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
berggren_martin skrev:
Forskningen håller en förhållandevis hög kvalitet här i Sverige, det är vetenskapsjournalistiken som är urkass.

Sant. Men forskare blir också lite kära i sina egna rön och har inte distans till sin egen forskning.

/Hising

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
berggren_martin skrev:

Håller med dig till viss del. Illustrerad vetenskap, expressen aftonbladet och några till suger behårt. De vetenskapsreportagen som skrivs där är inte värd papperet de är tryckta på. Sen finns det en hel del bra. Forskning och framsteg, dagens forskning (när den fans :rolleyes: ) och dn har offtast bra reportage. Problemet med DN är dock att de allt som offtast underskattar läsaren.

SVD har jag ingen upfattning om.

gladh

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM