tommi
Guest
hey folks har genom en mc butik i trollhättan beställt slipon powercommander osv för nästan 5 veckor sedan för att köra på dyno imorgon 24/6 allt har kommit utom powercommandern som beställts genom motospeed västerås hur fan kan dom ta nästan 5 veckor på sig att få hem skiten?? hade fan gått fortare om man simmat över och hämtat det själv.
är dom så jävla snåla att dom samlar beställningarna på hög och skickar den när dom själva tycker att det ser bra ut?
nu blev jag tvungen att beställa ny tid på dyno,som tur är kunde dom ta in den om två veckor igen annars får jag vänta 7 veckor
jävla dårar på motospeed västerås om det är så att dom samlar allt på hög innan beställning
är dom så jävla snåla att dom samlar beställningarna på hög och skickar den när dom själva tycker att det ser bra ut?
nu blev jag tvungen att beställa ny tid på dyno,som tur är kunde dom ta in den om två veckor igen annars får jag vänta 7 veckor
jävla dårar på motospeed västerås om det är så att dom samlar allt på hög innan beställning