Sunbike reklamen?!

Status
Ej öppen för fler svar.

pyro

989512
Gick med
28 Jan 2006
Hoj
Crf450HM -03 Crf250 -10
jag kastas om var 5;e sekund... det här meddelandet fick jag skriva i word och kopiera för att bara snabbt slänga in det i tråden innan jag kastas vidare till sunbikereklamen... sjukt jobbigt!

Tryck på det röda krysset annars :tummenupp

JoeWer

Old fart....
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
*såld*
Som någon sade, ladda ner tillägget "Noscript", förbjud sedan SH att köra skript, voilá!

Som grädde på moset får ni mycket säkrare nätbläddrare....

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Samma problem här, men det funka ju UTMÄRKT till för nån timme sen, varför ska det behöva strula nu?

edit: kör FF3, i linux har man inte så mycket val på browser (och nej, opera är inget val)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jävla Sunbike som har hackat SH-servern :mad: Här fungerar det inte alls om jag inte stoppar laddningen i rätt sekund.

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Hmm ja satt här å försökte fundera ut om min dator va lite pilo. Men naae verkar som mer har problem:gnissla

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
samma här.. kommer upp hela tiden och nu är jag asförbannad och vet var jag aldrig kommer att handla någostans :mad:

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
RSV4 Factory
Fixa!!! Kommer aldrig köpa något av Sunbike. Inte för att detta är deras fel eller så, men jag får dåliga vibbar på grund av detta! :mad:

GAh! Jag trodde att min data fuckat ur! :mad:

Visst blir man väldigt Anti det företaget som håller en från Sporthoj! Jag tror att Sunbike kommer att associeras med jobbig popup-bugg skit ett tag framöver hos många. :mad:

Last edited:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Fix

Ja, vilken jäkla röra. Har letat omkring i en timme efter lösningen och såg sen som tur är den här tråden.

Kör Firefox 3 på en Mac, som först skickade mig till Sunbike hela tiden, fast samtidigt funkade det perfekt i Safari. Installerade sen Adblock Plus för FF och då stoppades laddningen helt av Sporthoj.

Med installationen av NoScript så funkar det äntligen.

Vems är felet egentligen när det blir så här???

NASSE

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2007
Hoj
GSXR 750 98:a
Vems fel? den som har scriptat litet galet o inte kollat om scriptet funkar i ala webbläsare. hur som helst. jag kommer inte surfa på SH för det är fixat.

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
hade samm problem med min firefox- TACK för addon tipset noscript...äntligen kan man läsa här igen:)

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
men helvete märker nu at tjag kan inte skriva snabbsvar och int ehelelr använda mig av smileysarna..dvs inte klicka på dem utan jag måste skriva dem manuellt:( helvete.....på andra forum kunde jag inte ens öppna vissa snack...valde tillåt hela sidan på de forumet och då funkar det men här på SH kan jag ju inte välja det för då får jag ju upp sunbikeskiten...åhhhhhhhhh jävla frustreraaaande!!! ARG nu.....vad ar det för tecken på en sån smiley?????:(

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Varken SH eller Sunbike ligger högt i kurs hos mig men som sann SH-pundare kan man ju inte sluta :huvet

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
men helvete märker nu at tjag kan inte skriva snabbsvar och int ehelelr använda mig av smileysarna..dvs inte klicka på dem utan jag måste skriva dem manuellt:( helvete.....på andra forum kunde jag inte ens öppna vissa snack...valde tillåt hela sidan på de forumet och då funkar det men här på SH kan jag ju inte välja det för då får jag ju upp sunbikeskiten...åhhhhhhhhh jävla frustreraaaande!!! ARG nu.....vad ar det för tecken på en sån smiley?????:(

Katastrof ju. Kan ju bara en smileys utantill. :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Ni som rekommendera noscript, hur får man nu smileysarna att fungera.
:tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...