Sundsvall

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Mera fri fart

:yoparty Här finns det tre stycken till som vill ut & gasa, inte fisåka med ons-jänget. Så hojta till när det är dags så kommer vi om tid finnes. " :tummenupp OWN THE RACETRACK "

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
På Söndag dunkar Moto-GP igång :yoparty :yoparty

Funderar på att gå ner på O´laerys och se Rossi piska konkurenterna.

13:30 Motorcycling
Grand Prix South Africa
Moto GP Race

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Åkte en sväng i Onsdags kväll. Jag svängde ut från Ö:a radiogatan o sen vidare ut på Björneborgsgatan och bort mot njurundahållet. Då mötte jag en kille på en plastraket och det såg ut som om han hade en sporthoj-tröja på sig?! Nån här som känner sig träffad!?

Jag hade inte på mig kläderna som syns på min avatar. Utan en svart-grå Alpinestarjacka och liknande hjälm.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Skulle tro att det var jag, var vid rätt plats, vid rätt tid och med rätt tröja(SH). Låg bakom en tradare och mötte en twin som mullrade fint :tummenupp

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Abloy skrev:
Skulle tro att det var jag, var vid rätt plats, vid rätt tid och med rätt tröja(SH). Låg bakom en tradare och mötte en twin som mullrade fint :tummenupp

Japp då var det du! Såg dig inte först, du bara poppade upp där bakom tradaren! Tror jag han heja en snabbis iaf! :tummenupp

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag kommer inte att vara i skick så jag kan köra men gärna nästa helg om det blir bra väder då....

988R skrev:
:yoparty :yoparty :yoparty Någon som ska ut & piska asfalt lör-sön, OLerys lät intressant blir det första SH mötet i S-vall eller ??????

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Lugna sig nu grappar, runt Gatupest tid så kommer jag att infinna mig i byn (kanske tidigare). Då lovar jag att ni skall få åka 8:eek:r runt mig, för att sedan avsluta med ett BigBoy mål. Har BB fortfarande bästa burgarna i staden (förutom Sibylla givetvis)?

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:yoparty :yoparty :yoparty Någon som ska ut & piska asfalt lör-sön, OLerys lät intressant blir det första SH mötet i S-vall eller ??????

Dam right, imorgon har vi första protokollförda SH-mötet i Sundsvall och du är sekreterare, vi ses på O`learys :fyllisar för att se Rossi sladda hem en seger :yoparty

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Det är ju typiskt!!
När jag bodde i Sundsvall hände ju aldrig nått sånt här!!! Damn!! Nå ja.. Jag kanske kan få hänga med på en sväng när jag kommer "hem" i sommar?

wolfman

I live for this shit !
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
-04 Gixxer 1000
Vee-twn skrev:
Det är ju typiskt!!
När jag bodde i Sundsvall hände ju aldrig nått sånt här!!! Damn!! Nå ja.. Jag kanske kan få hänga med på en sväng när jag kommer "hem" i sommar?
Kan bara hålla med föregående talare...

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Abloy skrev:
Dam right, imorgon har vi första protokollförda SH-mötet i Sundsvall och du är sekreterare, vi ses på O`learys :fyllisar för att se Rossi sladda hem en seger :yoparty

Funderar på om jag kanske skulle pallra mig ner ochså, nån som har koll på att de visar MotoGP, så det inte är ngn äcklig fotboll eller nåt ivägen!

Skruvade förövrigt ihop hojen idag så nu är jag ännu mer sugen på att åka lite!!

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Ang Mötet.

Abloy skrev:
:yoparty :yoparty :yoparty Sorry att jag inte kom till mötet låg så bra i soffan hemma, skämt åsido hade besök från fjolträsk ( potato-mc). vi får göra ett nytt försök. 25mil i lördags. :Bugar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år