Sunkigaste krogen hos dig

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Här i karlshamn har vi LochNess! Inget egentligt fel på stället, en pub i irländsk stil, bra priser och riktigt fint käk! Men folket där är helt offline. Bara pundare, alkisar, 45-åringar som fastnat i 15 årsmentaliteten. helt hopplöst efter 21! Synd, för det går inte att va där inne!

Så har vi Ågatan 12, som blev Harrys nu, och det suger också. Alltid lite för mkt folk, unken luft, otrevlig personal, svindyrt, Dj:n spelar samma musik som RIX FM, och de flesta som är där hade gärna gått på spy bar.

Men det är enda dansstället som finns här nuförtiden =(

Ågatan är det som har ett utestället precis vid vattnet, right?

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Mja, Olivers Inn är väl det rätta namnet, men nog nära för att en rykens person skulle förstå vart man var på väg.

Ja så kanske det hette..
Låg inne där i Boden 05/06 så jag kommer inte ihåg alla namn :gnissla

Men en sak vet jag, och det är att pizzerian "chilli chilli" har dom godaste pizzorna :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
va säger ni? Tommys är ju sveriges bästa krog efter att man blev bannad från Tegel.

:rofl
Hur fan blir man bannad från Tegelbruket?

Ett ställe som verkar riktigt vidrigt som jag dock aldrig varit på kvällstid är juggerestaurangen under Kista tunnelbana, Alcatraz tror jag det heter.

Fanns ett riktigt vfidrigt ställe på Kista Torg också som man verkligen kunde känna att knivslagsmålet hängde i heltäckningsmattan när man lunchade där.

Annars har ju Vallentuna Gästgiveri alltid varit dåligt, Fregatten i Åkersberga var grymt dock. :lol

Kvarnhjulet i Skarpäng. :gnissla

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Metropol i karlstad är sjukt sunkigt. En pizzeria som förvandlas till hemsk kareoke-ställe på kvällen. Likaså färjestad pizzeria.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Metropol i karlstad är sjukt sunkigt. En pizzeria som förvandlas till hemsk kareoke-ställe på kvällen. Likaså färjestad pizzeria.

Kebab House i Karlstad är riktigt vidrigt faktiskt.
åkte från Sthlm i höstas till Värmland, drog hungrig från kontoret typ 17. När jag väl tuggat av mil till Karlstad så tänkte jag att här har de säkert bra och ocivilserad mat, men fy fan vad dålig kebab de hade. Borde anat oråd när de hade svensk servitris. På ett kebabhak. :3freak

FreddaGädda

Guest
Energikällan.

Ett jävla skämt.
En symbol för den svenska sociala pinsamheten.

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Krogenkrogen i Umeå.

Hade sina glansdagar nångång på 70-talet och nuvarande ägaren vägrar inse att stället suger och behöver ett koncept.
Det är en nattklubb som ligger mitt i studentghettot och inte drar folk..

Dark_Messenger

Guest
Krogenkrogen i Umeå.

Hade sina glansdagar nångång på 70-talet och nuvarande ägaren vägrar inse att stället suger och behöver ett koncept.

Hehe, där har man svingat en o annan bägare. :) Visst är det riktigt sunkigt på ett gemytligt sätt. :tummenupp Har de kvar sin eat-all-you-want buffé förresten? Dom kvällarna var ju kungliga för en fattig student! :yoparty

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Krogenkrogen i Umeå.

Jag skulle vilja påstå att glansdagarna var på 80 talet, men skitsamma, jag har inte varit där sedan 80talet så jag vet inte om det har blivit bättre eller sämre.
Det jag upplevde som sämst då, var att det var omöjligt att få tag på fyllekäk på Ålidhem när stället stängde, så då var man först tvungen att ta taxi ner på stan, och sedan taxi hem och sova....
(om man inte spelade bortamatch)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Tommys har räddat kvällen för mig 2 gånger :hihi Är på hemma fest utan birra så drar man till tommys och sänker 5 öl för en hundring på en halv timme och är salongs berusad resten av kvällen (eftersom man blir bjuden kanke 1-2 öl i timmen)

Men ja det är sjukt sunkigt.

I vaxholm har vi il castello dyrt (44 spänn för en pint) äkliga custom åkar alkisar som kör hem 300 meter till dom sunkiga lägenheterna i grisbukten. Stänger 22. Vägra servera mig öl i höstas med motivationen att jag under arton eftersom jag hade bara a1 på körkortet synd bara att jag va 18 enligt födelsedatumet, sen när jag hämtat pass och vanligt leg gick det bra..
Stänger 22..

il Castillo har jag bara ätit pizzor på. De är rätt ok, förövrigt.

Hamnbaren (närmast Shell) är ju ok att ta en öl å en bit mat på.. Likaså stället bortanför hamburgerstället på torget, vad det nu heter.

Där har man varit många gånger.
:rofl
Hur fan blir man bannad från Tegelbruket?

Ja det kan man fan undra...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Kebab House i Karlstad är riktigt vidrigt faktiskt.
åkte från Sthlm i höstas till Värmland, drog hungrig från kontoret typ 17. När jag väl tuggat av mil till Karlstad så tänkte jag att här har de säkert bra och ocivilserad mat, men fy fan vad dålig kebab de hade. Borde anat oråd när de hade svensk servitris. På ett kebabhak. :3freak

Håller med dig. Beställde nachostallrik och fick in enbart köttfärs och chips, fick be dom komma ut med sallad m.m. vilket jag tycker alltid skall följa med.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
va säger ni? Tommys är ju sveriges bästa krog efter att man blev bannad från Tegel.
Likaså varberg, jag kommer bara ihåg en stor dimma men vart men än gick i dimman så var det jävligt bra. alla gånger jag varit där.
Katrineholms statshotell är ju oxå kanon.
Roberts har jag aldrig hört talas om men med tanke på att den ligger i hägernäs så kan jag nog per definition hålla med om att den är rätt sunkig. Så jag röstar på Roberts.

haha, tror jag varit ute i västerås 5-6 ggr men aldrig hittat någon krog, men det va väl tur det
Haha tegel är fan värre än värst! Dyrt skabbigt och bara åkersberga pack typ.

Markus jag tror man blir utslängd om man kan uppföra sig? Eller har något som liknar still.. Jag vet inte jag gick självmant.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Tommys, en legend!

Nåja deras räkburgare är väldigt tillfredställande om man är hungrig nog.
Går man dit en lördagkväll får man f-n skylla sig själv!!! :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
il Castillo har jag bara ätit pizzor på. De är rätt ok, förövrigt.

Hamnbaren (närmast Shell) är ju ok att ta en öl å en bit mat på.. Likaså stället bortanför hamburgerstället på torget, vad det nu heter.

Där har man varit många gånger.

Ja det kan man fan undra...
Det du kallar torget är nog söderhamnsplan (där alla parkerar hojarna) Och det finns 5 krogar inom 100 meter därifrån:hihi

Tror du syftar på kabysen (vaxholmshotel) Och det är ok men dyrt och lite äldre folk för att jag ska ha varigt något annat än fylle skjuts åt folk som varigt där.

Hirchenkeller/toxic är också skit cp vakter (kastar ut random personer ur toalett kön) otrevlig personal 100 spänn i entre för ett sunk ställe är det inte värt fula drinkhorer alldeles för hög musik dansgolvet är en korvfest.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati