MANGAN
Information om Xtreme speed festival
http://www.xtremeracing.se/main.php?sprakID=2&menyID=5&umenyID=2
För de som ska vara med i uppvisningen så är det inget märkvärdigt ståhej. Bara se till att vara där med hoj, hojkläder och ett jädra bra humör och väder. Precis som på en tävling bortsett från att det inte går ut på att vara snabbast utan att bjuda på en bra show som gynnar sporten och er själva
Upplägget bestämmer vi själva. T.ex. köra täta "tävlingsvarv", visa powerslide/wheelies ut ur kurvorna, köra på rad och visa hur man "backar" in i kurvorna mm. Kom med idéer. Det enda som styr oss är tiden.
Tid att vara där: Fredag kväll eller senast 10.00 lördag morgon. Ju förr desto bättre då det säkerligen kommer finnas folk som vill ha information och ställa frågor om allt som rör supermoto. Vilka är bättre att svara dem än ni som kör?
Besiktning gäller bara de som skall tävla i någon form. Dvs. inte er motardpiloter som skall köra uppvisning/sladdskola
Dock så bör alla som kan vara på plats senast kl 10.00 på lördag. Det för att helt enkelt blir bäst så vad gäller information mm
Sedan så önskar jag ha någon/några där redan på fredag kväll för att klura/markera ut den bästa banan.
Sedan så ska vi inte glömma att det kommer finnas en hel del annat roligt att titta på under dessa två dagar också för er som hjälper till
Mvh
Mange
Måhända jag tar min cykel med mig om en Rookie får vara med o leka
Hade ändå planerna på att åka upp o kolta till de där evenemanget lite..
Mvh Mangan