ramlade över denna tråd och tänkte lägga till lite ord ,
superbike gick i Konkurs 2009 , konkursförvaltaren för dåvarande bolag kontaktade mig och frågare om jag var intresserad av att köpa viss inkrom samt verkstaden vilket jag var då jag höll på och göra iordning en smart med GSX_R 1000 motor i.det var då jag träffade BC och han e riktigt duktig när det gäller hojar , så jag köpte Superbike och BC skulle jobba , och vi har haft MÅNGA nöjda kunder under 6månader på service samt reservdelar omsatte vi 545 000:- så det var inte dåligt och alla kunder tyckte det var possitivt , men eftersom BC åker runt mycke med hoj och mekar i Spanien och hit o dit så kom vi fram till att antingen sälja rörelsen till nån som är duktig samt har större plats och det kom nägra köpare men de hade inga pengar , så BC Köpte ut mig och flyttade verksamheten nån annan stans inom GBG info om detta kommer senare , därmed har alla anställda på gammla Super bike fått sina löner , (inte för att det har med mig o göra men vill man kasta skit får man ha belägg för det ) sen vad gäller min bilkunskap eller mina medarbetares bilkunskap så är den som vill ifrågasätta detta mycket välkommen , lite barnsligt och sitta gömd bakom ett tagentbord och snacka skit , utan vill ni veta nåt är ni välkommna in och fråga , vi kör med öppna kort ,, sen vad gäller killen med växellådan , Varför kom du inte till mig och klagade på felmontering , ? det är ju trots allt jag som äger företaget ? din hoj var här länge och det enda jag fick veta var att du inte ville köpa delar till den för att det skulle inte kosta nåt , men är man missnöjd så tar man tag i bossen och frågar vad man gör , så hade jag gjort , =) .
vad gäller gammla Superbike och de som haft dålig erfarenhet av har inte jag med och göra , jag har iallafall hjälp alla jag har kunnat på ett korrekt sätt och varit tillmötesgående , resten får stå för de gamla =)
Kollerman och Vrod , Vakna grabbar och uppför er som männ och ta en disskution med mig iställe för att som kärringar sitta här o klaga på nåt ni inte har en anning om , om vi e dåliga på bilar hur kommer det sig att vi kör 9.998 på strippen med en gatreggad och besiktigad bil ????????????