Superstock vm & Superbike vm
http://www.firstrowsports.tv/watch/82751/1/watch-superstock-1000-championship.html
http://www.firstrowsports.tv/watch/82751/1/watch-superstock-1000-championship.html
Last edited:
Jag & grabben sitter bänkade!
Superbike 2 Go HAGA Go
Sandstream struten på
Fan 1 plats högre Haga tack!
Synd att Haga fick en sådan skitstart, men två 2a platser duger väl
Lite synd att Duccarna får ha 200cc mer bara!
sluta nu, alla får köra v-twin om man vill om det nu är så att 200cc mer på en motor som fysiskt kan varva mindre än en flercylindrig motor och därmed lämna mindre effektär så orättvist . Det är ju inte så att duccarna försvinner på rakorna eller ut ur kurvorna.
Det var 6 olika märken på de 6 första platserna under en del av loppet.
Jaja detta kan man diskutera i evigheter och det har diskuterats i evigheter
Visst fin racing, men tyvärr engagerar den inte lika mycket som MotoGP... toppen av sbk består av pensionerade motogp-förare och blir just därför inte mer än så för mig tyvärr. Se Stoner hantera en motorcykel är en fröjd för ögat och uppväger i mina ögon en hel helg av sbk-omkörningarFin racing, händer mer i ett WSBK-heat än på en hel MotoGP-säsong!
Visst fin racing, men tyvärr engagerar den inte lika mycket som MotoGP... toppen av sbk består av pensionerade motogp-förare och blir just därför inte mer än så för mig tyvärr. Se Stoner hantera en motorcykel är en fröjd för ögat och uppväger i mina ögon en hel helg av sbk-omkörningar
Och migDet är fel på dig
Och mig
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari