*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
WSBK Race 1:
Effekt är inte allt på den här nivån, det gäller att få ner den i backen också och ha ett bra vrid ut ur kurvorna.
Ducati har en stor fördel, annars hade de inte fått 6 Kg extra att släpa på.
Stämmer bra.Engelsmännen var också helt övertygade om att Hopper blev avkörd när Guintoli drattade i backen i race 1 (jag säger också, eftersom jag antar av ditt inlägg att döma att svenska kommentatorerna trodde det med).
Okej, då är jag medVar inte en direkt påkärning, men Haslam skulle köra om och gjorde en Barbera och kunde inte hålla spåret, tog med sig själv och Guintoli ut i dammet och Guintoli lägger sig, tar med sig Hopper och Haslam slipper oskadd ur situationen. Vill gärna skylla på Haslam eftersom han gjorde en dum-omkörning. Men jag håller på Hopper och gillar inte Haslam så det är väl lite vinklat antar jag.
Men varför tar han ens upp Rossi?Den som skrev det verkar vara ännu mer långsint och inte ens vara en av deltagarna i "fejden".
Men varför tar han ens upp Rossi?
Även om jag vet att italienska reportrar gör sitt bästa för att få ett smaskigt citat borde väl Biaggi vara så pass rutinerad att han inte går i den fällan.
Nej, egentligen inte om man betänker hur Rossi knäckte honomHan njuter säkert av att det går dåligt för Rossi och bra för honom. Är väl inga konstigheter?
Var inte en direkt påkärning, men Haslam skulle köra om och gjorde en Barbera och kunde inte hålla spåret, tog med sig själv och Guintoli ut i dammet och Guintoli lägger sig, tar med sig Hopper och Haslam slipper oskadd ur situationen. Vill gärna skylla på Haslam eftersom han gjorde en dum-omkörning. Men jag håller på Hopper och gillar inte Haslam så det är väl lite vinklat antar jag.
Här är det.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |