liljekvist
www.mxwheel.se
Tur att inte Christian har så långa ben då
Var själv sugen men jag kanske är för stor
jag och stoffy sitter i soffan...
Dock väger jag & stoffy boy + hojar ca 440kg säger inte vad som väger vad
Grabbar vi bor ju på tre skillda ställen i Sverige. Tycker att vi raggar varsin reskamrat i närheten av där vi bor så myser vi där nere istället, vad tror ni om det?Så länge ni inte promt vill sitta i mitten är det ju inget problem. Fast ni vill kanske kela?
Annars kan vi kanske åka alla 3 i The white pearl?
Grabbar vi bor ju på tre skillda ställen i Sverige. Tycker att vi raggar varsin reskamrat i närheten av där vi bor så myser vi där nere istället, vad tror ni om det?
Nån som brytt sig såpass ännu att man kollat upp vad spektaklet kostar
Jag trodde det va utbenat av Marcus redan att det är 90 eurosar?
Som ett vanligt SM, liiite längre att resa bara
Grabbar vi bor ju på tre skillda ställen i Sverige. Tycker att vi raggar varsin reskamrat i närheten av där vi bor så myser vi där nere istället, vad tror ni om det?
Pratat med Lennartsson så det går nog att åka fler i hans "lilla buss".Nån som brytt sig såpass ännu att man kollat upp vad spektaklet kostar
Stoffy! Vill du kela med mig
Jag bor ju redan i ditt garage....
Men Stefan! Du kan väl inte byta nick nu.. Du ÄR och kommer FÖRBLI som Stoffy för mig!
Detta är ganska men det bjuder jag på!
Haha... Det är svårt när man måste försöka bli respekterad också! Jag kan kalla dig Stefan, även om jag ursprungligen är mer norrifrån än Luleå, så är vi en bit på vägen med respekten och det kanske sprider sig ända till jobbet att "Stoffy has left the building"!Det känns konstigt när folka börja kalla en för Stoffy.
Var en gamma mc polare uppe i Luleå som kallade mig det och ingen annan. Nu börjar jag bli stoffy och det går ju inte när man ska vara en respekterad chef på jobbet. Låter ju som man fortfaraden är 18år.
Men du får fortfarande kalla mig för stoffy för du är ju norrlänning
Du vilken vecka ska vi köra SM i Östersund nästa år och hur mycket får vi träna innan?
Låter bra det!Haha... Det är svårt när man måste försöka bli respekterad också! Jag kan kalla dig Stefan, även om jag ursprungligen är mer norrifrån än Luleå, så är vi en bit på vägen med respekten och det kanske sprider sig ända till jobbet att "Stoffy has left the building"!
Vi får se, vi får se... Man vet aldrig vad som händer... Men OM det skulle bli något så kan ni vänta er gott om träning innan.
wow. nu ska jag bara också, tar det efter lönen... dyrt att volta.Anmäld!
One leads the other follows..... hänger oxå med men det verkar krångligt att anmnäla sig måste man skicka in den där blanketten eller? Hur betalar man då? Står säkert men någon paragrafexpert kanske har koll?wow. nu ska jag bara också, tar det efter lönen... dyrt att volta.
One leads the other follows..... hänger oxå med men det verkar krångligt att anmnäla sig måste man skicka in den där blanketten eller? Hur betalar man då? Står säkert men någon paragrafexpert kanske har koll?
jag och stoffy sitter i soffan...
Dock väger jag & stoffy boy + hojar ca 440kg säger inte vad som väger vad
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO