Superduke-tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Såld! :(
Jag funderade på att tjacka seat covern tidigare, men jag blev lite besviken när jag fick se den. Men kååålfiber är ju alltid kååålfiber - sexigt! :tuttar

Jag är lite sugen på en slirkoppling. Sigma gör en som kostar ca 5,900 - hmmm, vill ha...då kan man ju passa på o beställa lite mer kååålfiberprylar o pimpa med. :)

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nån som fått ut & åka något än under 08?
Jag hade sån Akra-abstinens idag att jag seriöst funderade på att åka 15mil enkel resa bara för att få dra på mig stället & torrgasa lite i ett garage :dummer
Inte sett skönheten IRL på 3½ månad nu :gråta

Nån som minns när tempen kom över 6-7grader förra året? Är man naiv om man tror på mitten/slutet på Mars som säsongstart?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nån som vill ha bra, låst och lagom stort garage i Solna?

PM:a för intresse

/ Johnnie

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Jag hade sån Akra-abstinens idag att jag seriöst funderade på att åka 15mil enkel resa bara för att få dra på mig stället & torrgasa lite i ett garage :dummer

Nån som minns när tempen kom över 6-7grader förra året? Är man naiv om man tror på mitten/slutet på Mars som säsongstart?

Jag hämtade ut min hoj i början av mars förra året, då var det 10-15 grader och blå himmel. Så ja, varför inte :) jag skulle inte bli särskilt ledsen över en repris..

Beställde förresten en skylthållare från Hattech i förrgår, så snart får man i alla fall abstinensmecka lite! :banana

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag körde runt i mitt garage i en kvart igår. Det var helt...helt underbaaaart!

Bor: Nacka

Hör av dig nästa gång så får jag komma med en påse popcorn och lyssna lite :yoparty

Sixx skrev:
Beställde förresten en skylthållare från Hattech i förrgår, så snart får man i alla fall abstinensmecka lite!

Upp med bilder så fort du är klar!

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Jag vevar igång min cykel varannan vecka, frugan klagar som fasen på att skåpen skakar i köket som ligger ovanför finrummet där besten bor.

Törs inte varva så mkt men jag gillar skarpt regnbågsfärgerna mitt helsystem har fått.

Jag blev gråtfärdig när snön kom igår, väntar på DNA filter men det tar väl 2 min att skruva på sen får man stå och putsa på en tokren hoj en månad eller 2 till.

Jag är sugen på Gotland i sommar, när var hur?

En månad kvar sen så....

Nicke: har du fått besked om din styrdämpare? Delar ska finnas sen ngn månad tillbaka.

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Såld! :(
Beställde förresten en skylthållare från Hattech i förrgår, så snart får man i alla fall abstinensmecka lite! :banana

Guld!
Jag har gått o sugit på en Hattech hela vintern. Beställde du från hattech.de eller någon annanstans ifrån? Du beställde den för Akra va?
Men det kommer att göra ont att såga i Dukke. :näsblod

Hör av dig nästa gång så får jag komma med en påse popcorn och lyssna lite :yoparty

Du är så välkommen så. Ta med dig öronproppar för jag brukar dra igång larmen på bilarna. :D
Nästa race blir nog i helgen. :tummenupp

Jag är sugen på Gotland i sommar, när var hur?

Nicke: har du fått besked om din styrdämpare? Delar ska finnas sen ngn månad tillbaka.

Jag är på till Gotland! :tummenupp
Ragnar får väl montera på min styrdämpare när jag är i Uppsala nästa gång.

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1

Jag var ut en sväng för två veckor sen. När det är 2 grader plus och sol och framförallt torrt på vägen så är det svårt att låta bli!

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Jag hämtade ut min hoj i början av mars förra året, då var det 10-15 grader och blå himmel. Så ja, varför inte :) jag skulle inte bli särskilt ledsen över en repris..

Svansdelen kostar inte mer än ett par hundra om du vill återställa, jag sågade ju i min förra året, ring och gasta om du behöver tips :)

/A

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag var ut en sväng för två veckor sen. När det är 2 grader plus och sol och framförallt torrt på vägen så är det svårt att låta bli!

Grattis grattis till köpet och välkommen i klubben! Upp med lite bilder!

PS. Nån här som reggat sig för superduke.se?

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Hoj
848
Grattis grattis till köpet och välkommen i klubben! Upp med lite bilder!

PS. Nån här som reggat sig för superduke.se?

Jag mailade tech kontakten för domänen i somras och han som äger den funderar på att göra ngt med den men inget spikat. Hoppas på att han inte förnyar den vi behöver ju ett lc8 forum på svenska som superduke.net

/A

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Guld!
Jag har gått o sugit på en Hattech hela vintern. Beställde du från hattech.de eller någon annanstans ifrån? Du beställde den för Akra va?
Men det kommer att göra ont att såga i Dukke. :näsblod

Jag beställde från hattech.de, och det finns 2 varianter av hållaren. En för Titanrören och en för Evo, som går lite längre ner. Fram med sågen bah...muaahahaha.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jag mailade tech kontakten för domänen i somras och han som äger den funderar på att göra ngt med den men inget spikat. Hoppas på att han inte förnyar den vi behöver ju ett lc8 forum på svenska som superduke.net

/A

Jo, ett svenskt forum vore nice! Eller varför inte en SuperDuke Club Of Sweden (Finns det ens nån riktig KTM klubb?) som skulle må väldans bra av den adressen :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024