Mange Knutsson
Ny medlem
Ja jag åker numera 10 mil till Uppsala när något ska göras med hojen, undrar varför när jag annars har 5 min till ett annat ställe...
Jo det kan man ju undra
Ja jag åker numera 10 mil till Uppsala när något ska göras med hojen, undrar varför när jag annars har 5 min till ett annat ställe...
Vill lägga några riktigt goda ord för AVA mc
Kul att dom lyckats göra nått bra någon gång
Då har jag testat Triumph speed tripple samt Ducati Sr4 på mc-dagen "barkaby" vad ska jag säga..Jo Superduke`n är Kung
Det va lite trist att en snubbe krascha en Ducati Hypermotard framför mig.. han låg rätt stilla på asfalten så ut att ha gått rätt illa .. uschh hoppas han va bättre däran än vad det såg ut...
Sedan skulle vi åka hem , då såg jag en Supermoto 990 "häftig hojj" så när han skulle åka så låg han plötsligt under hojjen och skrek.." faaan skivlåset" Oopps shit happens.. Men där sluta det bra ialf
Kul att dom lyckats göra nått bra någon gång
Då har jag testat Triumph speed tripple samt Ducati Sr4 på mc-dagen "barkaby" vad ska jag säga..Jo Superduke`n är Kung
Det va lite trist att en snubbe krascha en Ducati Hypermotard framför mig.. han låg rätt stilla på asfalten så ut att ha gått rätt illa .. uschh hoppas han va bättre däran än vad det såg ut...
Sedan skulle vi åka hem , då såg jag en Supermoto 990 "häftig hojj" så när han skulle åka så låg han plötsligt under hojjen och skrek.." faaan skivlåset" Oopps shit happens.. Men där sluta det bra ialf
Ja .Akra burkarna på min hoj kontra orginal på R:en kanske gör en sådan stor skillnad?
Ja .
Jag håller med dig att -06an rockar fett så brutal mumms ..
Polarn med "R" testar lite slangning
Hej la just upp ett litet filmklipp på min Superduke R med HP Slipon.
Mullrar på gott ju =)
http://www.youtube.com/watch?v=DpKP1MmslxM
Alla tummar upp.
Såg en organge 07a igår på Rosenhill med Remus och kapad svans, fina fisken det också.
Den såg ut som en riktig café racer med kortad bak och en spegel fäst på styränden.
/A
ska ut å filma lite bus snart kommer fler filmer upp
Thanks
Jag är eventuellt intresserad av din plats om du inte kan.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|