Nu har jag äntligen fått på runda akra med akra-mappen.
Vilken skillnad det blev, större än jag trodde på mellanvarv. Den reser ännu lättare, nu kan tom jag få upp den lätt på trean med kopplingen.
Jag är inbokad på Sviestad den 10 juli (heldag BKK). Jag hoppas jag får åka med decibelkiller, men jag vill få det bekräftat på nåt sätt. Annars är det ju 1400 i sjön om jag inte får åka.. Vad säger ni om att köra med originalsystem med akra-mappen? Den går ju då för fett men kommer den gå piss? Man bränner kanske katalysatorn men vad spelar det för roll? (miljöaspekten kan vi skita i då jag ändå inte använder det längre)
En fundering till angående fjädringen. Grundinställde den enligt alla mått original. Akra är ju X antal lättare så borde jag släppa på fjäderförspänning å komp?
Brassa vidare allihopa
Ta det lungt...ska inte vara några probs med DB killers monterade finns ju de som får åka utan dem på bana oxå.