Hobbes ! Din luring ..du finns på 30st bilder på bulten i dag ...Varför inte slå en pling
Hämtade min SD i fredags, -09a från Johans MC i gbg. Akra EVO är monterat och ca 60 mil förbrukat i helgen. Grymt nöjd
Dock blev man lite förkyld av allt åka
Inte börjat skruva än, bara kikat lite. Men är de möjligt att få bort "skylthållaren" å allt annat bak/under bakljuset utan att såga?
Ser lite knepigt ut tycker jag och på gammla SMC'n var det också bara sågen Känns lite dumt att såga i orginal delar om man har lust att besiktiga hojen senare. Kom gärna med tips och förslag.
Klart du ska såga!!
Delen du sågar av kostar runt 1000:- om du skulle vilja ha en i reserv
När jag köpte den så kostade den 350 spänn, så det är bara att dra fram sågen och köra!
Är man van att åka orginal så bullrar det satan men kör med öronproppar så känns det bättre. Den låter inte så mycket som du tror för omgivningen det är bara det att dina öron är typ någon meter ifrån dämparna men alla är vi olika så vad som passar dig bäst avgör ju du.
När jag köpte den så kostade den 350 spänn, så det är bara att dra fram sågen och köra!
Jag ställde frågan för itne så länge sen, så om du scrollar tillbaks några sidor ser du lite initiala svar iaf. Sen kanske det finns de som kan ge mer utförligare svar.
Det klurigaste är väl att ta bort luftburken och spjällhuset. Sen är det bara att öppna toppen och mäta. Brukar oftast stämma bra. Den främre cylindern är svårare att komma åt. Men det är den bakre som brukar ligga sämst till pga att den får minst kylluft.
Verkstäderna har fått nya direktiv än det som står i manualen, högre värden.(med reservation för att jag har vänt på siffrorna.)
In: 0.1-0.15
Ut:0.2-0.3
Tack för svar!
Någon som vet var man kan hitta kraschpuckar till ramen? (har inte tokletat i tråden..)
http://www.coyotemoto.com/products.asp?prodid=52&depid=10
Där har du billiga puckar
tänkte jag skulle beställa där framöver
Synd att inte fler än taxen våga sig till Mantorp igår, grymt väder och strålande körning!
Synd att inte fler än taxen våga sig till Mantorp igår, grymt väder och strålande körning!
Inte alla som åker miljövänlig japansk rad4a, själv poserade jag på bulten hela dagen. :cool
Hur går det för dig? Snabbast i stan?
/A
Körde du inte på torpet i helgen.
Såg bilderna, fy f-n så sexig du är på hojen
Fråga Hund
Onej, det är ju för dom som är snabba på riktigt
När kör du på Gelleråsen?
då ska ja komma och terra dig!
troligen jag och min son =)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|