Buddah
Speedster #46
Några bilder, inte så bra skärpa men....
Annonsen som jag köpte via:
http://www.blocket.se/vasterbotten/Enkelcuts__styrdampare_KTM_superduke_35428928.htm?ca=7&w=3
Lite skoj att han säljer styrdämpare till över nypris oxå!
Några bilder, inte så bra skärpa men....
Annonsen som jag köpte via:
http://www.blocket.se/vasterbotten/Enkelcuts__styrdampare_KTM_superduke_35428928.htm?ca=7&w=3
Nån som är sugen på Xenon-konvertering? Bra pris på två-pack hos http://www.strands.se/belysning/konverteringskit/xenon/151.
Säljes bara i 2-pack så tänker att delad glädje är dubbel glädje... o så blir de halva priset!
Se till så att det är mini-ballaster bara. Xenonkungen säljer single pack och speciella MC-kit i alla möjliga konfigurationer. Jag har köpt 3 kit därifrån som funkat perfekt.
Rekommenderas starkt!
Köpte en SD 07:a med acra EVO-dämpare i helgen, mullrar fint o går som ett skott =)
Tjena SD-folk. (kanske lät lite fel men... )
Ska höstfynda en SD -07-08 hade jag tänkt och har hittat ett par intressanta objekt.
Tänkte höra om det är några skillnader de årsmodellerna emellan förutom färgerna och silverfärgad kontra svart sving?
Alltså om det finns några tekniska uppdateringar på -08 som kan göra att man överväger en sådan om ni förstår hur jag tänker.
Tack på förhand från en framtida SD-ägare.
Grattis till ett fint val
endast färger och svart sving vad jag minns.
Ok, tack. Då vet jag. Då kanske priset får avgöra ändå. Jag har 2st objekt att kika på till helgen om de finns kvar då. Jag är iaf på det klara med att det blir just en SD. Blir nog en rolig säsong 2012 då.
Har man tur kanske man hinner bränna av nån mil innan det blir alldeles för isbjörnsvänligt.
Ingen som är intresserad av mina superduke och superduke R?
Åker utomlands på tisdag 27 sept och kan tänka mig snabb affär innan dess.
En gubbe ringde och ville hämta båda hojarna för 1000 kr styck och blev sur när han fick veta riktiga priset.
Jag har tyvärr inte fått de gratis så endast rimliga priser. Det är tråkigt att se prisdumpningen på så många fina hojar som är ute bara för att det är höst och folk vill bli av med sina hojar.
Pma helst eller mail.
För långt till jönköping för o kolla på mina hojar?
Jag åker utomlands o är tillbaks i nov ifall du är intresserad. Kolla på köposälj har 1 sdr o sd i samma annons
Jo jag har sett dom. Men jag har 2st objekt inom 1,5h körtid, så jag kikar på dem istället.
Antar att ni redan vet om att KTM planerar en ny SuperDuke till 2013.
Jag har precis slängt på backspeglarna som inte var på hojen när jag köpte den...nu förstår jag varför de inte satt på Nån som har tips + bild på något som passar bra i stil mer resten av hojen? slimmade och kantiga tänker jag mig...i svart
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|