Superduke-tråden

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Ingen som är intresserad av mina superduke och superduke R?

Åker utomlands på tisdag 27 sept och kan tänka mig snabb affär innan dess.

En gubbe ringde och ville hämta båda hojarna för 1000 kr styck och blev sur när han fick veta riktiga priset. :)

Jag har tyvärr inte fått de gratis så endast rimliga priser. Det är tråkigt att se prisdumpningen på så många fina hojar som är ute bara för att det är höst och folk vill bli av med sina hojar.

Pma helst eller mail.

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Såld! :(

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Se till så att det är mini-ballaster bara. Xenonkungen säljer single pack och speciella MC-kit i alla möjliga konfigurationer. Jag har köpt 3 kit därifrån som funkat perfekt.
Rekommenderas starkt! :tummenupp

Känns ju som de finns gott om plats iaf på min 06:a. Strands blir under halva priset om man delar.

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen 350 exc-f Sixdays -14
Tjena SD-folk. (kanske lät lite fel men... :p)

Ska höstfynda en SD -07-08 hade jag tänkt och har hittat ett par intressanta objekt.
Tänkte höra om det är några skillnader de årsmodellerna emellan förutom färgerna och silverfärgad kontra svart sving?
Alltså om det finns några tekniska uppdateringar på -08 som kan göra att man överväger en sådan om ni förstår hur jag tänker.

Tack på förhand från en framtida SD-ägare.

X-it

Bensinslukare
Gick med
14 May 2006
Hoj
-07 KTM SuperDuke
Köpte en SD 07:a med acra EVO-dämpare i helgen, mullrar fint o går som ett skott =) :banana

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Köpte en SD 07:a med acra EVO-dämpare i helgen, mullrar fint o går som ett skott =) :banana

Grattis till ett fint val :tummenupp

Tjena SD-folk. (kanske lät lite fel men... :p)

Ska höstfynda en SD -07-08 hade jag tänkt och har hittat ett par intressanta objekt.
Tänkte höra om det är några skillnader de årsmodellerna emellan förutom färgerna och silverfärgad kontra svart sving?
Alltså om det finns några tekniska uppdateringar på -08 som kan göra att man överväger en sådan om ni förstår hur jag tänker.

Tack på förhand från en framtida SD-ägare.

endast färger och svart sving vad jag minns.

Last edited:

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Grattis till ett fint val :tummenupp

endast färger och svart sving vad jag minns.

Ok, tack. Då vet jag. Då kanske priset får avgöra ändå. Jag har 2st objekt att kika på till helgen om de finns kvar då. Jag är iaf på det klara med att det blir just en SD. Blir nog en rolig säsong 2012 då. :)
Har man tur kanske man hinner bränna av nån mil innan det blir alldeles för isbjörnsvänligt.

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Ok, tack. Då vet jag. Då kanske priset får avgöra ändå. Jag har 2st objekt att kika på till helgen om de finns kvar då. Jag är iaf på det klara med att det blir just en SD. Blir nog en rolig säsong 2012 då. :)
Har man tur kanske man hinner bränna av nån mil innan det blir alldeles för isbjörnsvänligt.

För långt till jönköping för o kolla på mina hojar?

Jag åker utomlands o är tillbaks i nov ifall du är intresserad. Kolla på köposälj har 1 sdr o sd i samma annons

Last edited:

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Ingen som är intresserad av mina superduke och superduke R?

Åker utomlands på tisdag 27 sept och kan tänka mig snabb affär innan dess.

En gubbe ringde och ville hämta båda hojarna för 1000 kr styck och blev sur när han fick veta riktiga priset. :)

Jag har tyvärr inte fått de gratis så endast rimliga priser. Det är tråkigt att se prisdumpningen på så många fina hojar som är ute bara för att det är höst och folk vill bli av med sina hojar.

Pma helst eller mail.

Jag bjuder 100.000 för båda. Hör av dig när du kommer hem.

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
För långt till jönköping för o kolla på mina hojar?

Jag åker utomlands o är tillbaks i nov ifall du är intresserad. Kolla på köposälj har 1 sdr o sd i samma annons

Jo jag har sett dom. Men jag har 2st objekt inom 1,5h körtid, så jag kikar på dem istället.

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Idag blev man lycklig ägare till en SD -08 med Akra, mappad, neddrevad, xenon och lite annat lull-lull. Pedantskött och gått 950mil.
Riktigt bra knuff i maskineriet och ett jävla gött ljud må jag säga. :)

X-it

Bensinslukare
Gick med
14 May 2006
Hoj
-07 KTM SuperDuke
Jag har precis slängt på backspeglarna som inte var på hojen när jag köpte den...nu förstår jag varför de inte satt på ;) Nån som har tips + bild på något som passar bra i stil mer resten av hojen? slimmade och kantiga tänker jag mig...i svart ;)

Buddah

Speedster #46
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2006 KTM Superduke 1982 Yamaha XS400 1981 Yamaha SR 250
Jag har precis slängt på backspeglarna som inte var på hojen när jag köpte den...nu förstår jag varför de inte satt på ;) Nån som har tips + bild på något som passar bra i stil mer resten av hojen? slimmade och kantiga tänker jag mig...i svart ;)

Biltemas styrändspegel! Bra pris, bra sikt o de räcker med den vänstra då den är lite konvex eller va de heter. Man ser bakom hojjen helt enkelt.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC