para
Ny medlem
Hm, SDR kit såg riktigt nice ut, någon som har koll på var man kan få tag i det? Kanske tom någon som testat det?
Hm, SDR kit såg riktigt nice ut, någon som har koll på var man kan få tag i det? Kanske tom någon som testat det?
Tackar för input. Får bli en crosscheck där!-06a och inte R
Sthlm
26 år
Kille
KK 5 år
Skade-/prickfri (mirakel sker)
Under 10´ hel/hel
3 600 halv/hel
Du har fått fel siffror från BS&MC
Check again.. De enda jag hört som fått såna siffror är de som inte haft lappen i 5 år.. eller inte är fyllda 24... Tänk på att det är en specialförsäkring. Den heter tom 24+ om jag minns rätt!
Ja jag såg de där bilderna igår.La upp några på min i media, här.
Tackar för input. Får bli en crosscheck där!
Ja jag såg de där bilderna igår.
Sjukligt snyggt!
"Dessvärre" kommer det nog bli att jag köper en vanlig SuperDuke. Får hålla mig ifrån R-modellen då tanten kräver att få åka med...
Jag behöver bara betala 8800 hel/hel för en SuperDuke R -08
4500 Halv/hel
21år, kk 5 år, bor på landet
jag ska ha en
Köp så är vi snart en juste skånemaffia!
Blev lite förvånad att den va så snabb runt det Gröna Helvetet! Iofs en BTG tid men att "hänga på" 600cc sporthojjarna trodde man ju inte.
Källa: Performance Bikes
Köp så är vi snart en juste skånemaffia!
Vem var det som körde SuperDuken i BotT?
Det börjar kännas ensamt här nere. Vi får väl planera en vårkörning! Hallå Skåningar!!!
Fredrik Johansson
Det var -06 tror jag
Kan det vara denna?
Jaaha det va billigt.. men nått bonus måste man ha när man är BondraggareJag behöver bara betala 8800 hel/hel för en SuperDuke R -08
4500 Halv/hel
21år, kk 5 år, bor på landet
Fifaan vilken äcklig bild .. men jag ser att det inte är du Nicke för han på bilden har torkat sig efter toabesöketHmmm...okay då.
Hittade en fin bild från förra semestern.
Hehehe, hur kommer det sig att du känner igen mitt arsle?Fifaan vilken äcklig bild .. men jag ser att det inte är du Nicke för han på bilden har torkat sig efter toabesöket
Hehehe .. skåål väl mött i vår
Mvh
Ja, fast det var killen från Superbike som lowsajdade när han provkörde Fredriks hoj. Men det var ju i.o.f.s. Superbike som ägde hojen, så de fick väl göra vad de ville med den...Ser bekant ut. Bilderna är väl från när han instruerade på KTM:s körning på Sviestad och satte hojen ut i gruset, eller?
Kan inte säga att jag känner igen Röven hehe men kan säga att efter ha åkt bakom dig några gånger så vet jag att du inte torkar dig efter toabesökenHehehe, hur kommer det sig att du känner igen mitt arsle?
BTG?
7 min och 21 sek för MV Agusta? Var inte det officiella rekordet för motorcyklar 7 min och 55 sek något? Helmut Dähne med Rc30?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|