Supermotard bana

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
Hej hej!

Tänkte bara höra vart ni bruka köra era motarder för någon stans här i väsernorrland. Vilka banor finns det att tillgå?:)

//KTM_Driver

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
banor :näsblod nej inte direkt :gnissla
har hört nåt om en gokart bana i östersund.. vet inte om de körs där.
förr hade dom måndags körning el va de va på mittsverige.. vart de då tillräckligt många motarder öppna dom "lilla" banan som går ihop med den stora..
men annars så vet jag inget mer ..

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
skulle inte vi kunna göra det:) typ en helg eller nått sånt, skulle vara skit kul:D

Lage

Dom kallar mig pro
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
2001 suzuki gsxr
japp tycker jag åxo, blir nog inte dyrt om man är några stycken.. alla som e intresserade kan ju skriva här.

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
banor :näsblod nej inte direkt :gnissla
har hört nåt om en gokart bana i östersund.. vet inte om de körs där.
förr hade dom måndags körning el va de va på mittsverige.. vart de då tillräckligt många motarder öppna dom "lilla" banan som går ihop med den stora..
men annars så vet jag inget mer ..

Måndagskörning på "lilla banan"/MittSverige:yoparty Japp,det stämmer:tummenupp Det var 3 år sedan och vi var som mest 13 motarder men senare på sommaren minskade intresset på slutet var vi bara
2 motarder:gnissla Det var MXE-Racing som hade det då,nu vet jag inte om det är något på måndagar:va

Det var jäkligt kul att gasa när vi var 13 st:D :D Om det är någon som drar igång något,kontakta mig,jag kan skrapa ihop gänget om någon fixar
banan:tummenupp :tummenupp

Lite bilder från åkningen,Turbo matad XR650 som hade +80 HK på slangen men
kunde skruva upp trycket till +100 HK:näsblod
http://www.grusbus.nu/bilder20050523.html

Last edited:

SirHenk

Ge mig nåt kurvigt! ;)
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
Suzuki 1000R K5
Det var MXE-Racing som hade det då,nu vet jag inte om det är något på måndagar:va
Hejsan!
Kan meddela att det har inte varit några körningar på måndagar denna sommar och kommer troligtvis inte bli några heller, anledningen till detta kan jag däremot inte svara på tyvärr!

Om ni hyr banan, så tänk på att Härnösands kommun skickar ut en gubbe lite sporadiskt med en ljudmätare, gränsnivån ifjol va 98dB, det sas att det skulle sänkas ner till 95dB till denna säsong, men vet inte säkert om det blev så eller inte.. :va
Och era hojar brukar ju gärna ha en tendens att låta en del.. hehe.. :tungan

Boka banan kan ni göra här! ----> http://www.motorparken.se/
Tyvärr så uppdateras hemsidan fruktansvärt dåligt, men onlinebokningen ska fungera!

Mvh: Henke

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Måndagskörning på "lilla banan"/MittSverige:yoparty Japp,det stämmer:tummenupp Det var 3 år sedan och vi var som mest 13 motarder men senare på sommaren minskade intresset på slutet var vi bara
2 motarder:gnissla Det var MXE-Racing som hade det då,nu vet jag inte om det är något på måndagar:va

Det var jäkligt kul att gasa när vi var 13 st:D :D Om det är någon som drar igång något,kontakta mig,jag kan skrapa ihop gänget om någon fixar
banan:tummenupp :tummenupp

Lite bilder från åkningen,Turbo matad XR650 som hade +80 HK på slangen men
kunde skruva upp trycket till +100 HK:näsblod
http://www.grusbus.nu/bilder20050523.html

Hej hörrni! Äre så att ni hyr och det passar så är jag på i alla fall och säkert ett gäng gatåkare och licenssnubbar åxå. Kolla på ett datum då de flesta kan å lägg ut en tråd. Det behövs ju inte att vi åker samtidigt 20 min. max/timme är vad jag orkar (kanske) kan ju bli 3 grupper som varvar/timme. :D

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
det vore jävligt kul om vi kunde dra ihop ett gäng och köra nån helg framöver:D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...