Supermotard SM - Sveista Linköping 27-29 aug.

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Lovade ju att jag skulle fixa upp lite bilder från dagens SM på Sviesta, har en jäääävla massa men jag valde några favoriter.. Vill ni ha tag i bilderna så skicka mig pm eller mail med erat startnummer. Så går det säkert att lösa..

fotoalbum á 94bilder@fakit.org (Länk till java album)

Tack till Sara & Co som ställer upp och kämpar med detta event!! :tummenupp

Alla bilder (C)2007 Jonas Jonasson bla bla bla ;)

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Stiliga bilder!

Man blir liiite fundersam när man ser positionen på fotografen du fångat i bild. Känns inte värst säkert eller vettigt som han står en halvmeter från bankanten ungefär lika långt från bågen som precis ska passera.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Snygga bilder! :tummenupp
Jonasson, har du lust att skicka över de andra bilderna du har?

// #27

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Stiliga bilder!

Man blir liiite fundersam när man ser positionen på fotografen du fångat i bild. Känns inte värst säkert eller vettigt som han står en halvmeter från bankanten ungefär lika långt från bågen som precis ska passera.

För att en förare skulle komma på villovägar till innern i den kurvan skulle han behöva bli träffad av en sån där står järnkula som dom rev hus med förr i världen. :)

Jag såg bara en enda fotograf som stod någorlunda osäkert & det va efter bakrakan precis innan nya chikanen. Men även där skulle det väldigt mkt till för att en olycka skulle inträffa.

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
En sak, ska ni använda mina bilder så KONTAKTA MIG innan. Det är inte bara att ta bilder och göra vad man vill med dom.. Som jag skrev i första inlägget "(C)2007 Jonas Jonasson". Jag är absolut inte omöjlig med mina bilder, men jag vill iaf ha en fråga och lite cred för att man använder bilden. Ska man använda bilder till reklamsyfte eller allt annat än privat, så anser jag det som stöld av bilder om ni inte fått mitt godkännande.. Ska bilden användas som tex avatar e dyl, så messa mig om detta så löser det sig säkert. :tummenupp

Hoppas detta respekteras av samtliga..

Tack som fan för fina ord, och kul att det är så många som hört av sig via pm osv som vill ha fullsizebilder.. Det ordnar vi, men inget i livet är gratis.. Bara olika dyrt!! (billigt alltså) ;)

grymt fina bilder!!!:yoparty

#895 Percy

Otroligt tacksamt med alla dina poser, jag har säkert 20-30 fina pix om du är intresserad.. Kan fixa bra paketpris ;) :pannkyss

Har nu även fått förfrågning om jag kan fota specifik förare vid specifikt tillfälle, ALLT går att lösa så skicka PM. Obs att detta kan jag självklart inte göra gratis, men till jäkligt förmånligt pris!!

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...