Krilllan
Ny medlem
Vad det gäller loggans design så kan nog Zarrell skrapa ihop något i, det brukar han vara bra på![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Borde det inte stå Westcoast stunters eller nåt om man ska ha en stuntbild?
Kom på nåt snyggare själv du som "har erfarenhet av div program från skolan"plus att jag tycker den loggan är dyngful. blir bara kladdigt med gul och blå rand runt.
Nej men varför inte ha en XT660 med packväskor och kåpglas som bakgrund istället då....
Däremot hade det kanske varit mer på sin plats med en sladdande motard som bakgrund på en ny logga.
Kom på nåt snyggare själv du som "har erfarenhet av div program från skolan".
Om jag får bestämma blir det en "superMotard Sweden" ripoff fast med en mycket coolare motardpilot i bakgrunden än orginalet![]()
![]()
Nä det var det väl inte, men som sagt snacka går ju..ja göra en ripoff på en ide med en bild på sig själv är ju sjukt svårt![]()
Tycker den såg väldigt "kladdig" ut med så tjock outline som det blir med tre breda konturer utanpå varandra.
Visst gillar jag svenska färgerna, men jag tror det blir billigare att köra på enfärgat tryck.
Sen tycker jag att man skulle kunna korta ner texten en del. Det är nog bättre att det är kort och konsist. Typ "WEST COAST MOTARDS" bara.
Sen hade det inte skadat med ett "snabbare" typsnitt. Nåt kursivt och fett.
Kanske nåt i stil med WEST COAST överst, en sladdande/stegrande/stoppande "gubbe på motard", och sedan MOTARDS under.
Sen tänker jag mig att man kan ha hela texten på armarna ev.
Se det som konstruktiv kritik, och inte bara kritik. Tyvärr är jag helt lam när det gäller datorer, annars hade jag gjort ett förslag själv.
Håller delvis med, grejjen var att man skulle associeras med resten av motard sverige som mest använder sig av "Super Motard Sweden" loggan men det kanske är roligare att ha vår egna unika logga istället![]()
äääh jag tycker vi gör ett bra jobb redan med att förse alla motardåkare med "rätt" tröjor ju![]()
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand