Supermotards freeriding

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
liten dubbelpost från Göteborgsforumet..

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DDVy0GUJWUg&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DDVy0GUJWUg&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

nilsson91

Ny medlem
Gick med
31 May 2010
Hoj
Suzuki SV650N -03 (Svart)
Det här med att kunna stegra vill jag lära mig! :D ...kört hoj i några månader, och när jag körde om en bil häromdan så lyfte sig framhjulet lite(för första gången), 10-20 cm över marken tror jag, förvånad man blev ;P

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Ser endast en vit ruta i första posten där klippet skall vara. Någon som kan länka klippet?

Faeldt

We are 138
Gick med
26 Feb 2008
Hoj
Honda CBR1000RR -08 -SÅLD, Husaberg FS 650 -07 -SÅLD, Honda CB250N-81, Yamaha FZR1000-94
Jag vill också bo i Götet när man ser detta, sjukt roligt att det är så många motarder! Mer filmer!

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Trevlig film! Lite seriös kritik. Allt är bra förutom "hoppen", vilken crossamatör som helst hoppar högre och på supermotard SM hoppar dom jävligt mycket högre.

Man ska visa det man är bra på och hoppa över det man är sämre på. Bra kört hur som helst!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!