Supermotards freeriding

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Vad blir du sur för? Jag kom med konstruktiv kritik på hur jag ville förbättra filmen, jag gnällde inte på åkningen.

Förövrigt tycker jag det är helt sjukt töntigt med smiles.

Inte alls sur...men utan smilies blir det ju inte svårt att misstolka dig. Jag tolkade ditt inlägg mer kritiskt än du kanske var. Precis som din sista mening antar jag?!

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Trevligt att lilla Rävlanda fick vara med i första filmen :)

Hehe trevliga filmer :)

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Redigeringen är kanon, men som en del redan har sagt så sänker de små grus-hoppen i första filmen intrycket. Självklart ska man öva, men om man gör en "bad-ass"-film så kan man plocka bort sånt :) Andra filmens hopp va ju reespeekt! Började nästan fundera på om de va möjligt att trickfilma ;)
Men på det stora hela är de bra, har egentligen bara 50cc-hoppen att gnälla på, resten va kanon! :tummenupp

Lindberg77

slangen slangen slangen
Gick med
3 Dec 2009
Hoj
Yamaha R46
Vad blir du sur för? Jag kom med konstruktiv kritik på hur jag ville förbättra filmen, jag gnällde inte på åkningen.

Tro mig, jag bjuder på mina misstag.

[YOUTUBE-ID]2Tj9Ipvt6Mw[/YOUTUBE-ID]

Förövrigt tycker jag det är helt sjukt töntigt med smiles.

ser riktigt riktigt gött ut det där, fast gasa grusrakor kan vilken som hellst, skulle vara kul att se ett riktigt enduro spår..
men där blir det nog aningen tung jobbat med en 600kubikare!

evil sibling

Calcatea Bellator
Gick med
7 May 2007
Hoj
R R R [Triple R]
okej, från och md nu så heter det inte längre super motard, utan super RETARD!

det är ju helt uppenbart att man blir lätt knäpp i skallen så fort man sätter sig på en sån, jag menar har ni hört talas om gravitation??

gravitationen, oxå känd som jordens dragningskraft, är en kraft som är helt grundläggande för vår existens på denna planeten. kan man totalt dissa den och gå därifrån med ett leende (ja, man kan faktiskt skymta ett leende under hjälmen) så MÅSTE man ha nått fel i huvet :Bugar

gbr

4-stroke force
Gick med
6 May 2010
Hoj
Husaberg FS650e -06, FE450 -09, XR650R, GASGAS 300
vad heter låten i andra filmen? (all my friends are criminals, all my friends are bad guys)

Lindberg77

slangen slangen slangen
Gick med
3 Dec 2009
Hoj
Yamaha R46
Hur som hellst så gillar jag båda filmerna rejält, snyggt klippt bra variation mm..
Jävligt bra jobbat, blev helt plötsligt grymt sugen på en smidig liten motard nu!!!

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
har egentligen bara 50cc-hoppen att gnälla på, resten va kanon! :tummenupp

Dessa 50cc-hopp gjordes ju faktiskt på ett moppehopp, att det råkade vara några moppepojkar som hade meckat ihop ett "hopp" i grusgropen där förgyllde våran söndagskörning lite.
Filmen/filmerna tycker jag förmedlar hur kul det är att köra motard på gatan, och vilket gött motardgäng det faktiskt finns i Göteborg.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
ser riktigt riktigt gött ut det där, fast gasa grusrakor kan vilken som hellst, skulle vara kul att se ett riktigt enduro spår..
men där blir det nog aningen tung jobbat med en 600kubikare!

Jag försöker ju byta ner mig i kubik så jag får plats på ett riktigt spår. Det är möjligt att vilken idiot som helst hänger på i det tempot men än har ingen kört i från mig på grus. I skogen har jag dock ingen chans.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!