Supermoto Bandag

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
Fan vilka najsa bilder. Det va grymt sköj asså. vi måste fixa till en återträff snart :yoparty

Last edited:

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
kanske körde för fort?:yoparty

Förresten var det du som tjoade ett lyckovrål när vi sladdade in i kurvan vid "krysset" en gång? Du låg snett bakom mig, jag fick på en fin sladd och jag hörde däcktjutet från en minst lika go sladd och ett yeehaaaaa!! :yoparty :yoparty

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
Förresten var det du som tjoade ett lyckovrål när vi sladdade in i kurvan vid "krysset" en gång? Du låg snett bakom mig, jag fick på en fin sladd och jag hörde däcktjutet från en minst lika go sladd och ett yeehaaaaa!! :yoparty :yoparty

hehe ja det stämmer bra:yoparty

jag vrålade ett antal ggr :D så jävla skönt å få till de där extra fet sladdarna:yoparty

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Hur fan lyckades man bli mer missad av kameramannen?:D

Missade jag dig helt och hållet alltså? De va verkligen inte meningen. Tyckte jag försökte få med alla på minst en bild.

Vi får fixa en bättre kameraman tills nästa gång, för då ska jag nämligen också vara med och köra:yoparty

Skulle haft nån med riktiga grejer. De hade dom på Californian SuperbikeSchool. Riktigt shyssta bilder blev de, som man förvisso fick betala för. Men de var de värt, för sånna bilder får man aldrig till om man inte har tillgång till ett proffs.

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Tack Lennart för bilderna, toppenkul att se! :tummenupp

Jag tar med en riktig kamera :rolleyes: på fredag så det borde kunna bli en del bra bilder på de som inte kör samtidigt som jag.

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Tack Lennart för bilderna, toppenkul att se! :tummenupp

Jag tar med en riktig kamera :rolleyes: på fredag så det borde kunna bli en del bra bilder på de som inte kör samtidigt som jag.

Lysande...
Nån som tar med videokamera med? Jag har bra stativ om vi har nån bra videokamera att ställa upp.:)

Enginehardware

www.enginehardware.se
Gick med
29 May 2005
Hoj
Husaberg Carbon 693, Kawasaki SXR800.
Nu kommer lite (74 st) bilder från en riktig kanondag (för dom flesta).

Skulle bara komma hem från min mor efter lite tårt- och mat-ätande, sedan skall man fatta hur man lägger upp bilder så dom blir tillgängliga för er, och sedan gör de.

Vädret denna dag var perfekt, kursen/utbildningsbiten var mycket givande (otroligt vilket fäste man har i däcken egentligen) och bankörning med tillhörande race såg minst sagt fruktansvärt kul ut.

Tur för er att min hoj dummade sig så att det blev bilder och film över huvud taget:gnissla .

Håll till godo.

http://www.putfile.com/ec2bme/images/112110

Hej.
Det blev ju en riktigt bra bild på sladden, tackar tackar, det är inte alltid man hamnar med på bild.

Ska bli roligt att se filmen, om den finns på tex divex format.

Hlsn
Thomas

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM