Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Dom ligger ute på www.hoztic.se Har legat där lääääääängeNÄR KOMMER BILDERNA
Kul att kolla på när ni sladdade runt i halkan! Trist att det blev mörkt så fort bara
Dom ligger ute på www.hoztic.se Har legat där lääääääängeNÄR KOMMER BILDERNA
WAAAAH!
ATT JAG HAR MISSAT DET HÄR! Jag bor ju 2km där ifrån
Är väl inget att gråta över. Till nästa år hoppas vi att banan är riktigt fin och i ordning för supermoto. Ju fler vi är ju troligare är det och dess bättre kan det bli!
Precis som Barrett skrev så är allt väldigt nytt och i sin linda. Just nu väntar vi på ok från kommun och efter det så kommer vi att dra igång arbetet med att bygga på banan.Här har du en som kommer köra så mycket som möjligt där sen
Kommer det vara öppet som cross banan? För då kommer jag vara där varje helg
Just nu finns det ingen som helst åkdag inplanerad - säsongen är död. Dessutom har vi som sagt inte fått ok från kommun än. Så det kommer inte att bli något mer åka på Botkyrka i år och parkeringen där är okörbar så..... Ledsen.Säg bara till så kommer jag och hjälper till =)
Kanske kan få fråga lite smått OT...Men nu är motarden köppt och jag vill prova åka den. Parkering eller något, eller finns det möjlighet att få 10-15 minuter på folkrace banan? Eller bör man åka dit och fråga på platts?
Inte bara till dig nu utan till alla som läser detta - jag, Barrett m.fl. ber på våra bara knän - fulåk inte på banan. Händer det så är nog alla chanser att få till en supermotobana på BMK rökta.
.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |