Lennartsson
Ny medlem
Veni vidi vici.............
Nu var man stor i ordenVeni vidi vici.............
Nu var man stor i orden
Grattis till team Yamaha!
Måste ju retas lite och i efterhand kan man ju alltid vara det när det gått vägen...hehe
Nästa år kör vi en 6 timmars i öre och en i östersund med....
Hur upplevdes tävlingen för publiken? Var det svårt att hålla koll på ledare?ja lennart ni var grymma och jag håller med dig 6h nästa år.. alla verkar vara nöjda med tävlingen ialf
Säkerligen omöjligt för puplik att hålla koll utan att titta på skärmen och det gjorde nog inte många. Inte ens jag som känner igen alla hade 100 koll utan kunde väl mest ana ställningen bland de första innan man fick möjlighet att kolla skärmen. Så utan storbildstv tror inte jag det är en publiktävling utan enbart för tävlande men bland dem verkade den jäävligt uppskattad.
Jag känner att vi som publik må komma till tals här. Visst det vart lite rörigt att hålla reda på alla men vilken frän tävling. Vi var där hela dagen och kollade under vårat parasoll. Ska väl erkänna att vi sprang och kollade skärmen emellanåt. Men en jädrigt uppskattad tävling ifrån publikhåll också, men kanske en förbättring med publikinfot till nästa gång.
Ingen mer som har tagit bilder förutom Erik??Nu finns mina bilder upplagda på www.erikluthman.se tyvärr är de lite enformiga eftersom jag var flaggvakt och därmed var låst till en och samma plats. Stora bilder går att få om så önskas, skicka pm eller använd mejladressen som står längst ner på hemsidan.
Ingen mer som har tagit bilder förutom Erik??
Kruxet som jag ser det är att ska man se till att publiken kan hålla koll får man investera i en JÄTTE-SKÄRM på bortåt 2-300 tum och det tror jag fan inte vi har råd med. Alternativet är en bunt mindre skärmar på typ 50" och det faller på samma grepp. Det vi hade var den lilla skärmen vid speakertornet och listor som sattes på den officiella anslags-suzukin (om nån nu la märke till den...) varje halvtimme.
Jag ska forska lite i vad man, på ett väldigt billigt sätt, kan göra för att förenkla för publiken
Men som jag satidigare skitfrän tävling dock
Men inte lika fränt som en riktig Supermototävling, kom tillbaka om en månad och du ska få se nåt riktigt fränt, SM-finalen.
Ser jag fram emot! Tider osv dyker väl upp på hemsidan då eller?!
Jo, min kamera har. Har dock ingen hemsida att lägga upp bilderna på.
Förslag emmottages.
Kruxet som jag ser det är att ska man se till att publiken kan hålla koll får man investera i en JÄTTE-SKÄRM på bortåt 2-300 tum och det tror jag fan inte vi har råd med. Alternativet är en bunt mindre skärmar på typ 50" och det faller på samma grepp. Det vi hade var den lilla skärmen vid speakertornet och listor som sattes på den officiella anslags-suzukin (om nån nu la märke till den...) varje halvtimme.
Jag ska forska lite i vad man, på ett väldigt billigt sätt, kan göra för att förenkla för publiken
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|