Supermoto.se

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Borde man inte slänga upp en hemsida med allt om Supermoto? Ungefär som RoadRacing.se, en infosida med senaste nytt, kalender, reglemente och allt som man behöver veta. En som säger lite mer än sidan som inte blivit uppdaterad på ett tag.

Nu är det ju nån tomte från Vårgårda som sitter och trycker på Supermoto.se, är det nån i kretsen eller bara nån lycksökare?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Jag har tänkt och lovat att göra något sådant men just nu är det stora problemet min tid... Jag tror att Mange har varit i kontakt med killen som har domänen och han verkade inte intresserad av att släppa den. Just nu har jag så jäkla mycket med Bomber Magazine och jsfoto.com (och teamfoto.se som jag måste lägga ner i brist på tid...).

Jag har en domän (supermotosweden.se tror jag det var) reggad och jag har plats och allt. Några som vill hjälpa till?

MVH

Johan

Borde man inte slänga upp en hemsida med allt om Supermoto? Ungefär som RoadRacing.se, en infosida med senaste nytt, kalender, reglemente och allt som man behöver veta. En som säger lite mer än sidan som inte blivit uppdaterad på ett tag.

Nu är det ju nån tomte från Vårgårda som sitter och trycker på Supermoto.se, är det nån i kretsen eller bara nån lycksökare?

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera

Planen har funnits att vi skulle ha en sådan sida med pressentation av förare, team mm Men problemet är att killen inte får tag i någon bra webbmaster. Rockster här på sh är det som håller i det... men jag tror han är rätt upptagen med bomber mag

sen som vanligt

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag skulle kunna höra mig för litegrann. Vågar själv inte ta på mig ansvaret för en sån sida - jag vet hur snabb jag är med uppdateringar och sånt :rolleyes: - samt att jag inte sysslat med webdesign på nåt år och har ingen aning om hur man använder databaser... :)

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Skulle vi få tag på en färdig-kodad sida skulle jag kunna jobba med att fylla den med material osv.

http://www.mortec.se/ har ett företag gjort åt oss, sedan har jag fyllt den me info. Typ ett sånt grundsystem var det jag tänkte mig.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...