RookieSM skrev:2522133Vart är resultatet och rapporterna?
Jocke W skrev:2523237Vad menar du med köra sönder sina hojjar?
Var det ingen som kom 3,a i open?
Skulle vara intressant att veta vilka märken och modeller det var på hojarna som strulade och vad det var för tekniska problem dom hade.Barrett skrev:25233544:a förare & 5 hojar försvann pga tekniska problem.
Det fanns ingen 3:e förare att ta placering.
Varför då?supermoppe skrev:2523480Skulle vara intressant att veta vilka märken och modeller det var på hojarna som strulade och vad det var för tekniska problem dom hade.
supermoppe skrev:2523480Skulle vara intressant att veta vilka märken och modeller det var på hojarna som strulade och vad det var för tekniska problem dom hade.
Alltid skoj med fakta angående såna saker. Var det samma märke allihop? Var det motorproblem? Förgasarproblem? Var det elfel eller helt enkelt att man glömt nyckeln hemma till tändlåset (lite ironi på "Motad_nissens" tråd ). Förstår att hojarna kanke är en aningen trimmade och att det kan ha berott på detta men det är fortfarande lika spännande att få höra om problemen.Supermoto skrev:2523522Varför då?
Supermoto skrev:2523522Varför då?
Barrett skrev:2523794Glömde ju nästan det viktigaste av allt. Lasse Rostedt blev ju korad till årets rookie!!!
Lennartsson skrev:2523804Ja å nu har han som ung och lovande rookie skrivit på för Sukka...
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=166329&d=1160251421
Jag är så himla allergisk mot folk som hela tiden uttalar sig om att vissa märken rasar hela tiden medans andra är felfria. Bara för att Lennartssonsn YZ rasade kungligt på SMet på Knutstorp och Ståle fått ställa in massor av rejs pga strul med sin YZ kommer inte jag påstå att "köp inga yamma för de bara rasar hela tiden". Du påstår titt som tätt att din WR är skottsäker men jag kan lätt hävda att ingen hoj är skottsäker. Du ställde frågan på ett sånt sätt att det lät (i mina öron) som du var ute och letade nån att tracka på. Sorry om det blev felsupermoppe skrev:2523570Alltid skoj med fakta angående såna saker. Var det samma märke allihop? Var det motorproblem? Förgasarproblem? Var det elfel eller helt enkelt att man glömt nyckeln hemma till tändlåset (lite ironi på "Motad_nissens" tråd ). Förstår att hojarna kanke är en aningen trimmade och att det kan ha berott på detta men det är fortfarande lika spännande att få höra om problemen.
Se ovan. Apa!!Lennartsson skrev:2523779Orolig det bara hade varit husor så jag skulle mobba dig mer eller?? hehe
Kan ju vara bra veta vad som pajjar på bikar om man vill köpa eller förebygga ibland....
Supermoto skrev:2523983Jag är så himla allergisk mot folk som hela tiden uttalar sig om att vissa märken rasar hela tiden medans andra är felfria.
Barrett skrev:2523933Ja jag såg det Vet du om han har utrustat den med bigbore-kit & ska köra Open eller om han ska köra moppeklassen? Den besten vill man ju inte tampas med i SM.
Ojoj vilka reaktioner. Var inte meningen att trampa på någon öm tå. Jag är absolut inte den typen som söker konflikter även fast mitt inlägg verkade så... när jag kommer till er bana och kör nästa år så förstår du när du träffar mig i "verkligheten". Men det blev ju iaf. något positivt av det hela... du fick skriva av dig lite agretioner mot mig (kanske fler som tycker samma som dig ) samt att jag fick mig en läxa att kanske skriva lite annorlunda på forumet i framtiden. Har vid ett flertal tillfällen skrivit att Yamman har svag låda. Vet flera på senaste tiden som haft strul med sina växellådor och det är ingenting jag hemlighåller (detta har jag inte skivit tidigare men skriver det nu). Har dessutom skrivigt att JAG tycker 525an är likvärdig men att valet föll på yamman. Det enda jag ville med mitt inlägg som kanske lätt feltolkas (uppenbarligen) var som sagt fakta så jag kan bilda mig en egen och korrekt uppfattning av olika hojar.Supermoto skrev:2523983Jag är så himla allergisk mot folk som hela tiden uttalar sig om att vissa märken rasar hela tiden medans andra är felfria. Bara för att Lennartssonsn YZ rasade kungligt på SMet på Knutstorp och Ståle fått ställa in massor av rejs pga strul med sin YZ kommer inte jag påstå att "köp inga yamma för de bara rasar hela tiden". Du påstår titt som tätt att din WR är skottsäker men jag kan lätt hävda att ingen hoj är skottsäker. Du ställde frågan på ett sånt sätt att det lät (i mina öron) som du var ute och letade nån att tracka på. Sorry om det blev fel
Lennartsson skrev:2524257
Har inte pratat med han själv än men förmodar han kommer köra moppeklassen då han snackat om det hela året att gå ner i kubik. Nästan så man känner sig slagen på förhand nu. Sen ser man ju på bilden med de nya slimmade motardbootsen och nya lätta krukan. Lägg därtill det slimmade axelskyddet i rätt kulör och man darrar ju redan innan start. Undra om Lasse hittade sukkas chefs ingenjör på botten av vattenbilens tunna i sommras och förhandlade till sig fabriks prylarna där...hehe
jag vet jag vetRaceMe skrev:2524743Ja, ni kan gott våndas ett tag till, he he. Sticker till England nu i morgon och handlar lite prylar.
Så när jag kommer hem förväntar jag mig att det spekuleras hej vilt. Så kommer lite hemliga bilder kanske att släppas då.
C ya folks.
Se upp på banorna nästa år, du är nu inställd i min målsökningsradarsupermoppe skrev:2523570Var det elfel eller helt enkelt att man glömt nyckeln hemma till tändlåset (lite ironi på "Motad_nissens" tråd ).
Motard nissen skrev:2524873Se upp på banorna nästa år, du är nu inställd i min målsökningsradar
Dock så tycker jag det är larv att snacka om vilka hojjar som pajjade och inte om man såg till banan, det var en häftig bansträckning på lördagen men liknade alldeles för mycket ''en dag på strippen'' för motorerna då speciellt yamman som körde som man hörde toppa ur alldeles för tidigt på rakan med den för täta lådan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|