Supermototräning för nybörjare

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
hur noga är det med att ha najade bromsdetaljer?
allt annat har jag. men mina bulltar till bromsfästet sticker ut typ 2 mm och jag har inte hunnit leta reda på några andra.

David

Det tar dig 5min att åka till Hymab (nära värmeverket) och köpa bultar. Sen 5min till att borra dem. Sen 30s för att dra en tråd genom hålen.

Gör det :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermototräning för nybörjare 28-29 Juli

Lördag & Söndag kör vi träning för de sanna nybörjarna

09.00-14.00 båda dagarna

En instruktör kommer att finnas på plats under lördag och ev. söndag

Väl mött

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
den här sommaren är nog den värrsta på länge vad det gäller vädret:näsblod
lite tveksam till om jag åker ut och kör bara asfalt idag :(

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja det är ju helt otroligt... imorgon är jag ialf inte hemma så för mig får det gärna ösa ner:huvet

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
ja det är ju helt otroligt... imorgon är jag ialf inte hemma så för mig får det gärna ösa ner:huvet

Det fanns två små vattenpölar på gruset, en före platåhoppet och en på rakan bakom planket. Efter bara någon timme var gruset så torrt att det dammade.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag ska inte träna men det ska vara öppet om jag fattat rätt. Lite vatten skrämmer inte mig, jag har tänkt träna enduro i höst/vinter och då lär jag bli både blöt och skitig.:D

Jag har ett auspuffningssystem åt dig som kommer finnas ute på banan ikväll. Så du kan lika gärna köra ett par pass. Du kan få känna på min bajk om du vill lite oxå :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jag har ett auspuffningssystem åt dig som kommer finnas ute på banan ikväll. Så du kan lika gärna köra ett par pass. Du kan få känna på min bajk om du vill lite oxå :tummenupp

Jag kommer från jobbet tidigast 17:00 och har dessutom inte tillgång till egen bil förrän runt 18:00, det plus lastning m.m gör att det blir lite för kort om tid. Jag tar ett fyspass utan hoj istället och siktar på att träna i helgen.

Jag kanske hämtar auspuffningssystemet senare ikväll och om det blir för sent kanske jag kan hämta de hemma hos dig?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring