Supporterklubben klar!!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nu är Superbike Racingteams nya supporterklubb uppstartad! Någon som vill vara med och heja fram oss sporthojare i år?

Gå in på Superbike Racingteam och klicka in er på "supporter" så får ni mer info.

PS. Alla supporters är välkomna att supa ner Camilo när som helst under kvällen före tävling, det har han lovat....

Jag däremot kommer alltid att gå och lägga mig kl. 19.00 då jag är en seriöst satsande idrottsman och inte en utflippad halvalkis som camilo...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nersupandet behöver man inte betala pengar för att fixa.

Det är heller inget vidare köp att betala 200 spänn för en säckig herrtröja. Var är de tajta dammodellerna? Va? Va? En strukturerad man som du Patrik, borde ha tänkt på att tillhandahålla ett intressant utbud!

Apropå alkis, så vill jag helst se att du eldar lika flitigt som förra sommaren...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Nersupandet behöver man inte betala pengar för att fixa.

Det är heller inget vidare köp att betala 200 spänn för en säckig herrtröja. Var är de tajta dammodellerna? Va? Va? En strukturerad man som du Patrik, borde ha tänkt på att tillhandahålla ett intressant utbud!

Apropå alkis, så vill jag helst se att du eldar lika flitigt som förra sommaren...

Jag kan nog modifiera ett ex av t-shirten till att passa din färgstarka personlighet också om det skulle behövas... :tummenupp

Eldning kan vara ett vettigt alternativ under kalla sommarnätter, det är helt riktigt!

:fyllisar

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:

Flammorna stod högt när Pyrro Xeno & Igelbankaren "grillade" att sedan dom andra teamen fick skulden för detta brydde Halmstad-Hulliganerna sig inte om.

Ingen gillade Tom & Mina hälsokorvar med senapsfrön heller, dom va ju knappt vidbrända ens :(

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
GSXR1100R skrev:
Flammorna stod högt när Pyrro Xeno & Igelbankaren "grillade" att sedan dom andra teamen fick skulden för detta brydde Halmstad-Hulliganerna sig inte om.

Ingen gillade Tom & Mina hälsokorvar med senapsfrön heller, dom va ju knappt vidbrända ens :(

Det var de där jämrans sidvagnarna från danmark som spillde bensin sa jag ju....... :mad:

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Relapse skrev:
Kan man supporta Camilo, men inte dig, Patrik? Halva priset kanske?

Det är helt ok att bara stötta Camilo, men straffavgiften för att inte stötta mig ligger på 100:- så -ser man på- det blev i så fall 200:- ändå.... :hihi

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Lite frågor till Xeno ang. Superbike klassen:

1. Tänker ni campa brevid Chrille & dom andra Rookisarna eller blir det lyxhotell
2. Drar den inte mycket bensin en sån där Superbike
3. Hur ni provat med trumbromsar, min fassa sa att såna är bra
4. Måste man knäskrapa och isåfall hur länge

/Undrande i Åmål

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
XENOMORF skrev:
Jag kan nog modifiera ett ex av t-shirten till att passa din färgstarka personlighet också om det skulle behövas... :tummenupp

..modifiera om EN t-shirt?.. ska vi dela, eller ska vi andra gå nakna?.. :tuttar :D

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Anneli skrev:
..modifiera om EN t-shirt?.. ska vi dela, eller ska vi andra gå nakna?.. :tuttar :D

Det var en väldigt bra idé faktiskt... :)

Antingen så delar du och MW på en, eller så går du naken (jag tänker icke på detta forum meddela mina tankar men ni vet ju ändå...) :yoparty

Skämt åsido, om intresset finns så kan vi väl ta fran något snyggt för er tjejer också, någon topp eller liknande, eller har ni några egna förslag? Vi löser det i så fall, inga problem..... :tummenupp

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
GSXR1100R skrev:
Lite frågor till Xeno ang. Superbike klassen:

1. Tänker ni campa brevid Chrille & dom andra Rookisarna eller blir det lyxhotell
2. Drar den inte mycket bensin en sån där Superbike
3. Hur ni provat med trumbromsar, min fassa sa att såna är bra
4. Måste man knäskrapa och isåfall hur länge

/Undrande i Åmål

Det är väldigt svårt att på så här få rader förklara något så oerhört komplext, att dessutom använda ett skrivspråk som även du skall kunna förstå ter sig nästintill omöjligt, men jag gör ett försök:

1. Rookiesar tänker vi inte befatta oss över huvud taget med denna säsongen så här kommer jag inte ens att svara... Chrille, vem är det :rolleyes:

2. Nja, den går ju inte på vanlig bensin ser du då den är så oerhört avancerat uppbyggd, det vi brukar köra på är dipolymatetanolpropendioxid, för den oinvigde även kallat norrlänsk villaolja med tillsatta ämnen för att framkalla kräkreflexer vid förtäring...

3. Trumbromsar är MYCKET bra, det hade jag på min Zundapp innan....

4. Det finns väl inga formella krav på knäskrap från SVEMO:s sida (tror jag men kolla regelboken om du är osäker) men det är väl i princip underförstått att man gör det ändå (för publikens skull)...

Var detta svar tillfylles?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
XENOMORF skrev:
Det är väldigt svårt att på så här få rader förklara något så oerhört komplext, att dessutom använda ett skrivspråk som även du skall kunna förstå ter sig nästintill omöjligt, men jag gör ett försök:

1. Rookiesar tänker vi inte befatta oss över huvud taget med denna säsongen så här kommer jag inte ens att svara... Chrille, vem är det :rolleyes:

2. Nja, den går ju inte på vanlig bensin ser du då den är så oerhört avancerat uppbyggd, det vi brukar köra på är dipolymatetanolpropendioxid, för den oinvigde även kallat norrlänsk villaolja med tillsatta ämnen för att framkalla kräkreflexer vid förtäring...

3. Trumbromsar är MYCKET bra, det hade jag på min Zundapp innan....

4. Det finns väl inga formella krav på knäskrap från SVEMO:s sida (tror jag men kolla regelboken om du är osäker) men det är väl i princip underförstått att man gör det ändå (för publikens skull)...

Var detta svar tillfylles?
:D

Kommer du att ha kameralinsen på hojen i år oxå, man kanske skulle dra ihop ett gäng filmare och promota A-förarna detta år.

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
GSXR1100R skrev:
:D

Kommer du att ha kameralinsen på hojen i år oxå, man kanske skulle dra ihop ett gäng filmare och promota A-förarna detta år.

Ja det hade varit jävligt roligt, men jag tror att det kan bli svårt då det ju tyvärr inte är så många SH i NSB ännu... Det är ju enklare att få folk att ställa upp för den klass där man känner flest folk. Men vill du göra ett försök så är det kanon! :tummenupp
Sen har du ju problemet med viasat sport också, tror att de har rättigheterna både vad gäller filmning från hojen samt vid banan.... :huvet Men du får gärna kolla upp detta med Luffen, han vet säkert....

Annars tänkte vi väl göra någon rolig form av promotionvideo när vi är nere i Espania nu i april, vi får väl se hur mycket tid vi har....
:banana

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
XENOMORF skrev:
Ja det hade varit jävligt roligt, men jag tror att det kan bli svårt då det ju tyvärr inte är så många SH i NSB ännu... Det är ju enklare att få folk att ställa upp för den klass där man känner flest folk. Men vill du göra ett försök så är det kanon! :tummenupp
Sen har du ju problemet med viasat sport också, tror att de har rättigheterna både vad gäller filmning från hojen samt vid banan.... :huvet Men du får gärna kolla upp detta med Luffen, han vet säkert....

Annars tänkte vi väl göra någon rolig form av promotionvideo när vi är nere i Espania nu i april, vi får väl se hur mycket tid vi har....
:banana
Jag snackad lite med Viasat Micke på Åsen förra året, tydligen så har dom alla rättigheter på RR, men han ansåg iaf då att icke kommersiella filmer som enbart ligger på nätet va ok att göra, men jag ska kolla igen.

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Madhonda skrev:
Jag tjingar för en snygg top... :tummenupp

Hela läktaren full med tjejer som hejar på er... :tuttar inte dumt va..!?? ;)

Ok, vi skall ta fram ett förslag på topp (genomskinlig plast är fint har jag hört), vi återkommer så fort vi löst detta.... :tummenupp

Klart att alla tjejer skall ha våra toppar på sig :tuttar

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Blondie skrev:
Hur mycket får man betalt för att vara med? :D

Vafan? Vi betalar ju redan dig feta pengar för den där "personliga skyddsförsäkringen" du tvingade oss att teckna.... :rolleyes:

Du vet, den avgift som du skickar en fet kille i skinnväst att hämta in varje vecka? Han som är medlem i Barbados MC-klubb eller vad fan det nu hette??

Har du glömt det eller? :fatta!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...