Supporterklubben klar!!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Med tre damer som Anneli, Madde och jag i supporterklubben kan den knappast få ett annat namn än: 'Supporterklubben Förföljarna''. :hihi Möjligen 'Supporterklubben Extremt På', eller 'Supporterklubben Kåtslag'... :rofl

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Macho Woman skrev:
Med tre damer som Anneli, Madde och jag i supporterklubben kan den knappast få ett annat namn än: 'Supporterklubben Förföljarna''. :hihi Möjligen 'Supporterklubben Extremt På', eller 'Supporterklubben Kåtslag'... :rofl

Namnet spelar ingen roll, det är innehållet som räknas.... :mattias

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Syftet med att klassa upp sig till A-Förare är solklart brudfaktorn, se hur hönorna trånar efter Xeno & Camilla.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Madhonda skrev:
Jag tjingar för en snygg top... :tummenupp

Hela läktaren full med tjejer som hejar på er... :tuttar inte dumt va..!?? ;)

Bollocks! Min logga är mycket snyggare och dessutom är allt klart med tryckeri för att ordna synnerligen snygga tjej-toppar som om allt går som tänkt kommer vara klara till Anderstorp. Meen.. Kommigennurå.. Smurf och Camomill är ju redan duktiga. Det e ju ja' som behöver support! :gnissla

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Don Quixote skrev:
Bollocks! Min logga är mycket snyggare och dessutom är allt klart med tryckeri för att ordna synnerligen snygga tjej-toppar som om allt går som tänkt kommer vara klara till Anderstorp. Meen.. Kommigennurå.. Smurf och Camomill är ju redan duktiga. Det e ju ja' som behöver support! :gnissla

Nu hamnar jag i ett jävla dilemma här, va. Men måste jag välja blir det självklart du, Björne. Det är inte för inte som du bjöd den här damen på åkturer på Gammel-Kawan!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Nu hamnar jag i ett jävla dilemma här, va. Men måste jag välja blir det självklart du, Björne. Det är inte för inte som du bjöd den här damen på åkturer på Gammel-Kawan!

Tyckte allt jag byggde upp lite goodwill under det besöket som borde räcka ett tag till :) Jag tror att en bra kompromiss kan vara att du helt enkelt springer och byter mellan SBK och R600 så slipper jag och Xeno hamna i blodigt handgemäng (heter det så tro?) över er kvinnor. Kan sluta illa för oss båda...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Don Quixote skrev:
Meen.. Kommigennurå.. Smurf och Camomill är ju redan duktiga. Det e ju ja' som behöver support! :gnissla

Ja men SÅKLART.....!!! Du har ju den största potensialen för tusan... ja.. vi får väl göra som Stålmannen o svira om inför racen... rätt top på rätt race..!!

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Madhonda skrev:
Ja men SÅKLART.....!!! Du har ju den största potensialen för tusan... ja.. vi får väl göra som Stålmannen o svira om inför racen... rätt top på rätt race..!!

O ingen top på våra race ;)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Madhonda skrev:
;) o jag som är blyg.... hur ska detta gå...!?

Verkar som att man ska snabba beställningen på teleobjektivet en aning... :tuttar :drool :kär

Tar ett vidvinkeldito också... Någon gång får man väl komma nära inpå. ;)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
McB skrev:
Verkar som att man ska snabba beställningen på teleobjektivet en aning... :tuttar :drool :kär

Mina tuttar tar du rackarnimej inga foton på! Vår relation är så nära den bör bli nu när du bor med min fåtölj och ollar min spegel regelbundet.

Last edited:

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Don Quixote skrev:
Tyckte allt jag byggde upp lite goodwill under det besöket som borde räcka ett tag till :) Jag tror att en bra kompromiss kan vara att du helt enkelt springer och byter mellan SBK och R600 så slipper jag och Xeno hamna i blodigt handgemäng (heter det så tro?) över er kvinnor. Kan sluta illa för oss båda...

Handgemäng vill jag inte vara med om då jag är en fredsälskande varelse som skyr våld.... :Bugar

Dessutom är det roligare om tjejerna slåss med varandra i t.ex. en gyttjepöl eller liknande...... varför vet jag ej dock, det bara känns rätt på något konstigt vis...kanske reptilhjärnan som spökar igen....?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:
Mina tuttar tar du rackarnimej inga foton på! Vår relation är så nära den bör bli nu när du bor med min fåtölj och ollar min spegel regelbundet.

Någon spegel har jag då aldrig ollat. :mattias

Fåtöljen var förresten omtyckt på festen. Ord som "mjuk", "skön" och "välkomnande" hördes, precis innan den föll isär.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
XENOMORF skrev:
Dessutom är det roligare om tjejerna slåss med varandra i t.ex. en gyttjepöl eller liknande.

Hmm... En sån motiverande tanke. Frågan är hur vi ska få tröjbråket att övergå i gyttjepölsbråk? Ska fundera på det här...

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
XENOMORF skrev:
Vafan? Vi betalar ju redan dig feta pengar för den där "personliga skyddsförsäkringen" du tvingade oss att teckna.... :rolleyes:

Du vet, den avgift som du skickar en fet kille i skinnväst att hämta in varje vecka? Han som är medlem i Barbados MC-klubb eller vad fan det nu hette??

Har du glömt det eller? :fatta!

Du e söt när du arg :rofl

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag förstår ingenting om det där med grillen,vi njöt ju av mickes fina kokkonst med sidvagnarna putades runt läckandes i depån.inom teamet har dets även tagit fram en form av regntäcken till hojarna iår då det var snigelspår över hela hojen efter nån full kvinna suttit runt i allas knän hela grillningen,kommer inte ihåg vad hon hette men hon hade visst lärt sig karate vid 12 års ålder...
(så vi fick köpa en fönsterskrapa och ta väck dessa).
personligen så siktar jag på stora huvtröjor till damerna eller.?!
istället för lera så tycker jag att vi kan ha ett sådant där mobilt pedofilhav som de har på mc dinken vid ingången.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning