Macho Woman
Äppelkäck
Med tre damer som Anneli, Madde och jag i supporterklubben kan den knappast få ett annat namn än: 'Supporterklubben Förföljarna''. Möjligen 'Supporterklubben Extremt På', eller 'Supporterklubben Kåtslag'...
Macho Woman skrev:Med tre damer som Anneli, Madde och jag i supporterklubben kan den knappast få ett annat namn än: 'Supporterklubben Förföljarna''. Möjligen 'Supporterklubben Extremt På', eller 'Supporterklubben Kåtslag'...
XENOMORF skrev:Namnet spelar ingen roll, det är innehållet som räknas....
GSXR1100R skrev:Syftet med att klassa upp sig till A-Förare är solklart brudfaktorn, se hur hönorna trånar efter Xeno & Camilla.
Madhonda skrev:Jag tjingar för en snygg top...
Hela läktaren full med tjejer som hejar på er... inte dumt va..!??
Don Quixote skrev:Bollocks! Min logga är mycket snyggare och dessutom är allt klart med tryckeri för att ordna synnerligen snygga tjej-toppar som om allt går som tänkt kommer vara klara till Anderstorp. Meen.. Kommigennurå.. Smurf och Camomill är ju redan duktiga. Det e ju ja' som behöver support!
Macho Woman skrev:Nu hamnar jag i ett jävla dilemma här, va. Men måste jag välja blir det självklart du, Björne. Det är inte för inte som du bjöd den här damen på åkturer på Gammel-Kawan!
Don Quixote skrev:Meen.. Kommigennurå.. Smurf och Camomill är ju redan duktiga. Det e ju ja' som behöver support!
Madhonda skrev:Ja men SÅKLART.....!!! Du har ju den största potensialen för tusan... ja.. vi får väl göra som Stålmannen o svira om inför racen... rätt top på rätt race..!!
oFFkeFF skrev:O ingen top på våra race
Madhonda skrev:o jag som är blyg.... hur ska detta gå...!?
McB skrev:Verkar som att man ska snabba beställningen på teleobjektivet en aning...
Don Quixote skrev:Tyckte allt jag byggde upp lite goodwill under det besöket som borde räcka ett tag till Jag tror att en bra kompromiss kan vara att du helt enkelt springer och byter mellan SBK och R600 så slipper jag och Xeno hamna i blodigt handgemäng (heter det så tro?) över er kvinnor. Kan sluta illa för oss båda...
Macho Woman skrev:Mina tuttar tar du rackarnimej inga foton på! Vår relation är så nära den bör bli nu när du bor med min fåtölj och ollar min spegel regelbundet.
XENOMORF skrev:Dessutom är det roligare om tjejerna slåss med varandra i t.ex. en gyttjepöl eller liknande.
XENOMORF skrev:Vafan? Vi betalar ju redan dig feta pengar för den där "personliga skyddsförsäkringen" du tvingade oss att teckna....
Du vet, den avgift som du skickar en fet kille i skinnväst att hämta in varje vecka? Han som är medlem i Barbados MC-klubb eller vad fan det nu hette??
Har du glömt det eller?
Don Quixote skrev:Hmm... En sån motiverande tanke. Frågan är hur vi ska få tröjbråket att övergå i gyttjepölsbråk? Ska fundera på det här...
Macho Woman skrev:Jag vinner! Jag tränade karate en termin när jag var tolv!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|