Vill ha en BK!!!!!
Jobbar med Hon Som Bestämmer få se om det kan bli aktuellt! Hur är den att skjutsa med? Hur är det att åka på pallen på den?
Tala om för henne som bestämmer hemma, att B-Kingen är mycket mycket skönare att åka bakpå än TL 1000.
Vill ha en BK!!!!!
Jobbar med Hon Som Bestämmer få se om det kan bli aktuellt! Hur är den att skjutsa med? Hur är det att åka på pallen på den?
Tala om för henne som bestämmer hemma, att B-Kingen är mycket mycket skönare att åka bakpå än TL 1000.
Så mycket mer en 1 liter mil drar den inte vid tung belastning, men på lång väg så kan man ligga och snitta dryga 0.5 ifall man bara ser till att inte ligga över + faktorn för körkortet så den lilla tanken klarar dryga 25 mils svängar utan bekymmer.Har fått ihop över 700mil varav över 200 efter lång väg!
Och jag byter inte bort den mot nån annan hoj.
Inte kollat så noga, men sista tanken drog den 0.64 och då har jag varit ganska hård på gasen. Jag har inte hunnit med bana men servat den 2ggr och ca 1500:- har dom legat på. Är en av dom få som gillar orginal så det sitter kvar på min. Bytte just bakdäcket och det efter 700mil.
Så mycket mer en 1 liter mil drar den inte vid tung belastning, men på lång väg så kan man ligga och snitta dryga 0.5 ifall man bara ser till att inte ligga över + faktorn för körkortet så den lilla tanken klarar dryga 25 mils svängar utan bekymmer.Har fått ihop över 700mil varav över 200 efter lång väg!
Och jag byter inte bort den mot nån annan hoj.
Nej det var inte mig du såg, har låtit startreak öronen vara kvar, men var nästan i dina kvarter och körde
B-Kingen åkar man bakhjul på vare sig man vill eller kan
Tyckte den var slö först till jag kom på att jag bara vridit halva rullen, man får ju fan ta omtag!
Låter bra det - undrar hur lätt den då kommer att bli att köra wheelies med när den har 450hk+ på bahjulet samt lite annat smått & gott!!
Låter bra det - undrar hur lätt den då kommer att bli att köra wheelies med när den har 450hk+ på bahjulet samt lite annat smått & gott!!
Har du 200 däck hemma? Mitt börjar packa ihop efter 390 mil.
-Inga 200 däck på hyllan (kan ta hem) - rekomenderar 190/55 i stället!!
Men har du kastat alla gips redan?
-Det var "länge" sedan - har dock andra problem med armarna att oroa mig för även om det bara blir bättre och bättre för varje dag!!
-Kommer till trotts detta dröja väldigt länge innan man kan ge sig på det sista wheelie rekordet igen!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|