Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
En polares bil dog en dag, bara sådär, stendöd. Den fick soppa, gnista och inget talade för att kompet va borta på alla burkar samtidigt, men inte ett puff kom från motorn. Efter ett tag ringde dom mig för att kolla om jag hade några idéer, och jag frågade alla standardfrågor, och det var ja på allt. Då frågade jag om dom hade lyft fördelarlocket och kollat så att allt var som det skulle där? Men då blev jag nästan dumförklarad, den fick ju gnista!!! Jojo, men det ska ju vara gnista vid rätt tidpunkt också. Arga mummel och "klick"
Efter ett tag ringde han tillbaka och sa: "Nu håller du käften, INGET jävla va va de ja sa!!! Vi lyfte på fördelarlocket, och rotorn hade lossnat, så den åkte runt lite som den ville. Nu går bilen som en klocka igen." Jag bet och svalde omsorgsfullt innan jag svarade
Efter ett tag ringde han tillbaka och sa: "Nu håller du käften, INGET jävla va va de ja sa!!! Vi lyfte på fördelarlocket, och rotorn hade lossnat, så den åkte runt lite som den ville. Nu går bilen som en klocka igen." Jag bet och svalde omsorgsfullt innan jag svarade