Hej...
Nu har jag beställt RHC187 kammar, ventiler och fjädrar till min dr-z den ska även få FCR41mx, 436kit och yosh TRC.
(50-52 bhp)![]()
Ska bli kul att följa projektetHej...
Nu har jag beställt RHC187 kammar, ventiler och fjädrar till min dr-z den ska även få FCR41mx, 436kit och yosh TRC.
(50-52 bhp)![]()
Hej...
(50-52 bhp)![]()
Fräckt. Vad blir det för serviceintervaller på den och vad kostar kalaset?
Var beställer man sånt där godis?![]()
Ska bli kul att följa projektet![]()
Funderar på att byta mina ventiler mot sådana oxå så småningom, innan det händer nåt![]()
140/70-17 (som är ca155mm) och 120/70-17.Nu har jag rastat bettan ordentligt, fy fasen vad kul det är att köra bakhjul.
Nu ska det bara beställas nya däck, sedan är jag redo för säsong -07. Vad är det för standarddimension på däcken på sm-modellen?
140/70-17 (som är ca155mm) och 120/70-17.
Ta reda på hur brett däcket är innan du beställer det, skiljer rätt så mycket mellan olika tillverkare, oavsett vad det står på däcket.Tackar!!
Ta reda på hur brett däcket är innan du beställer det, skiljer rätt så mycket mellan olika tillverkare, oavsett vad det står på däcket.
Vet inte hur mycket som går in mellan svingen på din, men SM modellen får in nästan 170mm innan kedjan tar i. Kör med ett 160 som är 165mm nu utan problem, men 160mm riktig bredd vore nog perfekt på SMn.
Så jag beställde ett 150 nu![]()
![]()
![]()
![]()
Kommer ni köra nå bana i år? (motard/gokart)
Jag har planerat att åka en hel del gokart bana i sommar
Ok, då så!Jag har haft ett 150-däck på innan så jag besällde ett sådant igen.
Då lär du komma till Gävle och åka på Rörbergs gocartbana![]()
Ok, då så!
Kanske bra att veta för dom som tänkt byta fabrikat till nåt annat då.
Ringde Michelin som sa att ett 160 däck kan vara 175mm brettoch dom hade inte en aning om hur brett däcket var som jag var intresserad av
![]()
Lite småjobbigt om man beställt utomlands och inte har lust att skicka tillbaks detTrial and error!
Vad har du för däck på din då?
Satan, det var billigt.Kommer inte ihåg, satte bara på något begagnat skit som jag hittade bara för att prova mina nya fälgar. Har beställt Shinkodäck nu, har läst och hört att de ska vara bra. Om inte annat kanske de ryker bra.
Billiga var de iaf, 1600kr för fram och bak.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |