Suzuki Gsx 1700 Rekke seks prosjekt

Det finns absolut ingen som helst vettig anledning till att bygga en sån här motor.
Det är ett fruktansvärt slöseri med både tid och pengar.

Därför älskar jag att det finns folk som gör det!

Jag kommer att följa bygget med spänning!
 
Måtte lage ny tenningsplate, brukte 3 pickuper fra Gsxr. 120 grader i mellom hver pickup, så fikk jeg programmert Ignitech ecu til å tenne riktig, kjørte da alt i dreibenken så jeg så at alt fungerte :tummenupp
Bruker Hayabusa coiler.


image2-2.jpgimage33-3.jpgIMG_3526111-1.jpgimage333-1.jpg
 
Last edited:
En vanlig dödlig klant-mek som jag undrar: Vad är det som gör Hayabusa-motorn så bra att man tar den som utgångspunkt för alla möjliga fräna byggen? VIlka faktorer är det som är framgångs-receptet?
 
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre

Foto: Samuel Unéus Utvec...

Back
Top